Ahad, Mac 29, 2015

Ewah! Macam tajuk filem pulak dah rasanya. Rupanya, ada jugak orang yang rindu pada Si Nurul Nuha ni ye sampai ada yang gila bayang dibuatnya. Jangan sampai tak tidur malam sudah la.

Tapi, kena ingat juga. Si Nurul Nuha ni dah ada suami dan masih lagi berkeluarga. Kalau nak dirindu sangat pun, dengan Si Nurul Izzah tu boleh la. Lagi pun dia dah 'Single' sekarang ni.

Tinggal lagi, persoalan yang dibangkitkan oleh sahabat blogger The Flying Kick ni, ada betul jugak. Dalam perhimpunan #KitaLiwat (Eh! Silap pulak. #KitaLawan) semalam, ke mana hilangnya Nurul Nuha?

Malah, bukan sahaja Nurul Nuha, bahkan batang hidung Si Nurul Izzah dan Si Wan Azizah pun tak kelihatan. Kenapa pulak bukan diorang yang mengetuai perhimpunan raksasa yang diadakan semalam?

Dari apa yang dimaklumkan oleh sahabat blogger kita sebelum ini, yang paling kuat menyalak dalam perhimpunan semalam ialah Si Tipah Koyak dan Pakwe kesayangan dia serta Si Eric Pau-Seposen tu.

Dan yang lebih memeranjatkan kita ialah apabila kelibat Si Khalid Samad dan Si Dzulkefli PAS tu pulak yang lebih menonjol. Apa kaitannya diorang dengan kes liwat Si Ketua Penipu tu?

Soalnya, kenapa diorang pulak yang beria - ia sangat nak mempertahankan Si Ketua Penipu tu sedangkan kes tersebut tidak ada sebarang kaitan pun dengan diorang secara lansung atau sebaliknya?

Bahkan, isu mengenai salah laku moral yang ditonjolkan oleh Si Ketua Penipu tu sebelum ini adalah hasil dari masalah peribadi diantara dia dengan bekas Pembantu Peribadinya. Orang lain takde kaitan pun.

Katanya, anak beranak Si Ketua Penipu tu semuanya pergi ke Turki untuk menagih simpati dari Negara tersebut bagi membela nasib Si Ketua Penipu tu yang kini sedang dihukum atas kerakusan nafsunya sendiri.

Mungkin diorang ingat, dengan campur tangan orang luar secara diplomatik mampu untuk membebaskan Si Ketua Penipu tu dari menjalani hukuma penjara yang telah dijatuhkan sebelum ini.

Diorang ingat, dengan tindakan sedemikian mampu untuk merosakkan imej serta integriti Negara dimata dunia. Tapi sebenarnya, tindakan diorang tu hanya sekadar memalukan diri sendiri!!! Penyudahnya, habis semua orang tau yang Si Ketua Penipu tu seorang Peliwat!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. ORANG YG BERNAFSU BINATANG MEMANG PATUT DIKURUNG.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping