Selasa, Mac 24, 2015

Kalau nak kata puak - puak DAPigs ni terdiri dari kalangan MUNAFIK, diorang dah memang sedia Kafir Harbi. Apa lagi yang boleh kita katakan terhadap mereka yang ada perangai Haramjadah ni?

Hakikatnya, kenyataan yang dibuat oleh Si Apek Kit Siang ni membuktikan bahawa puak - puak DAPigs tu sekarang ni sedang dilanda kemelut sokongan yang terlalu kronik dari kalangan rakyat.

Maka sebab itu mereka sanggup jilat ludah mereka sendiri dan ajak Ahli Parlimen dari kalangan Barisan Nasional membentuk satu gabungan baru menggantikan Pakatan Haramjadah tu.

Kenyataan terdesak yang dikeluarkan oleh Si Apek Kit Siang tu adalah disebabkan sokogan yang diberikan oleh UMNO terhadap isu perlaksanaan Hukum Hudud PAS di Kelantan sebelum ini.

Memandangkan puak - puak DAPigs tu semakin hilang sokongan dan kepercayaan dikalangan rakyat membuatkan mereka menjadi semakin tertekan dengan keadaan Politik semasa.

Nak pulak bila PAS sendiri enggan mengubah pendirian mereka terhadap bantahan yang telah dikemukakan oleh DAPigs dan PKR sebelum ini serta tetap berdegil untuk melaksanakan Hudud.

Persoalannya, tak malu ke puak - puak DAPigs tu nak ajak Ahli Parlimen Barisan Nasional untuk membentuk satu gabungan baru bagi menggantikan Pakatan hanya sebab kerana Hudud?

Walhal selama hari ini, puak - puak DAPigs tu bukan main lagi mengutuk dan menyindir Ahli Parlimen Barisan Nasional dengan pelbagai tuduhan serta tohmahan yang bukan - bukan.

Malah penghinaan yang diberikan oleh DAPigs tu adalah lebih teruk dari yang telah mereka lemparkan terhadap puak - puak PAS tu yang telah dilabelkan sebagai 'Pengkhianat' kepada Pakatan.

Sekarang, dek kerana nak menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri, sanggup diorang mencacai dan menjilat balik ludah yang telah mereka luahkan selama hari ini. Takde maruah lansung!!!

Dan apa yang lebih menghairankan kita, kenapa pulak DAPigs ni beria - ia benar nak membantah perlaksanaan Hukum Hudud PAS di Kelantan tu sedangkan mereka takde kena mengena pun? DAPigs bukannya ada wakil rakyat di Kelantan!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. DAP bijak dlm menggunakan isu hudud. Fokus mereka adalah Sarawak n Sabah. UMNO kena pastikan diri x bersendirian dlm hudud. Kena dapatkan persetujuan parti komponen lain dlm BN especially dari Sarawak dan Sabah.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping