Khamis, Mac 05, 2015

Walaweh!!! Nampak gayanya, terselak lagi la kain Si Mak Janda tu bila punca perceraian diantara dia dengan suaminya mula mendapat perhatian warga laman media sosial sejak dua tiga hari ini.

Jika sebelum ini, spekulasi berhubung isu tuntutan Fasakh yang difailkan oleh Si Nurul Izzah tu menjadi bahan perbualan hangat dikalangan rakyat termasuk ahli - ahli PKR sendiri.

Masing - masing tertanya - tanya, kenapa tiba - tiba Si Nurul Izzah tu nak ambik tindakan drastik dan memfailkan tuntutan tersebut terhadap suaminya? Diorang ada masalah rumah tangga ke?

Kalau dilihat secara luaran, macam takde apa - apa yang berlaku diantara mereka. Perkahwinan mereka dilihat bahagia apabila dikurniakan cahaya mata untuk menjadi penyeri hidup.

Tapi, kenapa pulak tiba - tiba Si Nurul Izzah bertindak memfailkan tuntutan tersebut dan mendesak agar hak penjagaan anak - anak dinafikan kepada bekas suaminya? Kenapa terlalu kejam?

Apabila disoal, Si Nurul Izzah tu hanya memberikan alasan supaya semua pihak tidak mencampuri urusan peribadi diantara dia dengan suaminya. Dia mintak semua orang berikan dia ruang.

Malah, penyelesaian melalui mediasi atau secara rundingan diantara mereka berdua juga GAGAL untuk mencapai kata putus apabila Si Nurul Izzah tu berkeras untuk meneruskan tuntutannya.

Jadi, perkara itu terus menjadi persoalan dikalangan rakyat sehingga timbulnya spekulasi seperti mana yang disebarkan melalui aplikasi 'Whatsapp' dibawah serta mendapat perhatian rakyat.
Persoalannya, adakah benar bekas suami kepada Si Nurul Izzah tu merupakan mangsa kepada kerakusan nafsu Si Ketua Penipu tu sebelum ini? Adakah benar dia telah diliwat oleh bapak mertua dia?

Sama ada betul atau tidak dakwaan yang dibuat, terpulang kepada Si Nurul Izzah tu sendiri sebab semua spekulasi ni pun dia yang cipta. Siapa suruh dia takut sangat nak dedahkan Kebenaran sehingga membenarkan orang lain buat cerita yang bukan - bukan!!!
Categories: ,

18 ulasan:

  1. SHOCKING? ? ? I think not. Aku rasa semua YB PKR pernah kena liwat ngan Analwar at least sekali kecuali Baby Rafizi faveret bang non mesti berkali2

    BalasPadam
  2. Gila betoi

    BalasPadam
  3. INI bukan soak liwat , ini kes nurul amalkan mogami..

    BalasPadam
  4. Like father like doughter

    BalasPadam
  5. Masing² menanggung dosa fitnah termasuk la admin sekali. Semoga ada balasan untuk anda semua

    BalasPadam
  6. Huhu.. Hrp2 tak kena tangkap lah admin

    BalasPadam
  7. Bodo admin.

    BalasPadam
  8. Dosa menfitnah! hentikan!

    BalasPadam
  9. admin semut hitam hati pon hitam. hitam belegam.

    BalasPadam
  10. krrajaan yang ada inu dutubuh atas dasar fitnah

    BalasPadam
  11. rindu dengan papagomo...

    BalasPadam
  12. papa gomo akan muncul bila tiba masa yg sesuai setelah hanya su fitnah tunggu masa untuk pergi selama lamanya

    BalasPadam
  13. apa lancau

    BalasPadam
  14. actually selain itu, ramai juga yg tahu tentang kisah NI ni dgn lecturer tu..gambar pun ada.

    BalasPadam
  15. tipu law tak kan kut.. harap2 admin kena tangkap masuk jel... 😆😆😆😆😆😆

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping