Jumaat, Mac 20, 2015

"…Banyak pula pindaan dia. Pastu boleh pulak MB Kelantan panggil orang yang kritik hudud ni tak beriman…Eh awak nie… tak beriman lah..".

Demikian kenyataan yang dikeluarkan oleh seorang budak perempuan yang jelas tak faham dengan agenda perlaksanaan Hukum Hudud yang dicadangkan oleh PAS Kelantan sebelum ini.

Nampak sangat yang Si Budak Pompuan tu terkeliru dengan apa yang dimaksudkan dengan Hukum Hudud. Tapi, dia nak tunjuk pandai seolah - olah macam dia faham sangat apa itu Hudud.

Kalau dilihat dari satu sudut, kenyataan yang dibuat oleh Si Budak Pompuan tu persis seperti suara lantang puak - puak DAPigs yang tetap menentang perlaksanaan hukum tersebut.

Hakikatnya, apa yang dilakukan oleh Si Budak Pompuan tu adalah disebabkan dia keliru dan dikelirukan oleh puak - puak DAPigs dan PKR yang jelas tidak menyokong cadangan PAS tu.

Perkara itu dapat dilihat dengan jelas apabila Si Budak Pompuan tu turut mengaitkan isu - isu lain yang jelas tidak ada sebarang kaitan pun dengan perlaksanaan Hukum Hudud tu sendiri.
“Agama digunakan untuk mengaburi mata rakyat dari isu yang penting macam ekonomi, pentadbiran. Sama la macam isu negara ni. Orang gaduh pasal bangsa, agama tapi ekonomi negara merosot, pastu hutang kita meningkat. Bila dah sampai masanya tak tahu lah kalau hudud tu boleh isi periuk nasi kita.”
Sama la dengan alasan yang diberikan oleh puak - puak DAPigs dan PKR tu sebelum ni. Boleh pulak diorang tuduh PAS Kelantan mengabaikan tanggungjawab dan tidak mengutamakan kebajikan rakyat.

Namun, alasan tu masih tidak dapat menjustifikasikan Penghinaan yang telah dilakukan oleh Si Budak Pompuan tu didalam video tersebut. Nampak sangat yang dia JAHIL ilmu pengetahuan.

Tapi salahnya bukan pada Si Budak Pompuan tu sendiri. Sebaliknya semua tu salah pemimpin dikalangan puak - puak Pakatan tu kerana mereka GAGAL mentarbiyahkan rakyat.

Apa yang mereka lebih utamakan ialah menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri. Sedangkan pemimpin diperingkat atasan pun ada yang JAHIL ilmu pengetahuan, inikan pulak Pencacai - Pencacai diperingkat bawahan!!!

8 ulasan:

  1. Ayah dia prof di UTm. Ahli Dap. So not surprising.

    BalasPadam
  2. Check apom dia...shaved or unshaved?

    BalasPadam
  3. Oh ye ke.. den simply accussed UMNO... skit2 UMNO... bkn la kata UMNO bagus..tp ishh..

    BalasPadam
  4. Apa yang tak betul nye?betul la kata menteri besar orang yang menentang hukum allah ni tak beriman!!,sebelum berkata fikir la dulu,jangan lah buat malu orang islam seentero dunia,menolak hukum allah sama jugak menentang allah dan nabi apakah itu masih ada iman?? Cuba terangkan

    BalasPadam
  5. Apa yang tak betulnye!!memang betul la kata MB kelantan menentang hukum allah sama umpama menentang allah dan rasulnya,maksudnye tak beriman la,simple word itu pun susah nak paham ke?

    BalasPadam
  6. budak betina ni tak ngaji quran, mungkin tak pernah pegang quran, sebab tu tak tahu hudud, mungkin dia pun tak bersunat sebab dari cara dia, dia ni geng liberal, mak pak pun tak kisah sebab dunia dia orang liberal..itu yang bukan islam di Malaysia mahukan..corrupt otak melayu islam supaya chain reaction nya menjadi jadi dan merosakkan aqidah...dah tentu ada anak islam terikut style dia dan it is winning game untuk puak yang rosak aqidah..ko sesat wahai budak perempuan ooiii atau kau selama ini hidup bebas dengan jantan, bebas bercucuk tanam di Tanah tiga segi kau dan sebab tu kau takut hudud.

    BalasPadam
  7. kalau mengaji quran pandai tapi tak faham apa yang dibaca....istihar diri islam tapi mengkaji apa itu islam....maka inilah jadinye....bapak dia belajar tinggi,,,ingat dah boleh faham islam dengan pengajan akidemik....

    BalasPadam
  8. rukun iman pon dia x caya aku rasa

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping