Sabtu, April 25, 2015

Alahai!!! Apa la malangnya orang Permatang Pauh tu dapat calon pun yang tak berkaliber macam Si Wan Azizah ni. Dah la dia tu 'lanjut usia'. Suka cari pasal tak tentu arah pulak tu. Kesian.

Orang lain sibuk suruh dia calonkan anak dia yang kedua tu jadi calon. Tapi dia degil. Tak nak lansung bagi peluang pada Si Nurul Nuha tu untuk jadi Ahli Parlimen. Takut sangat gayanya.

Dia jugak yang Gila nak bertanding dalam Pilihan Raya Kecil Parlimen Permatang Pauh tu walaupun dia sendiri tau yang dia tak mampu untuk melaksanakan tugas serta tanggungjawab dia.

Sedangkan jadi ADUN di kawasan Kajang tu pun Si Wan Azizah tu tak mampu untuk melaksanakan tugas serta amanah yang diberikan. Sekarang dia nak bertanding pulak sebagai calon Ahli Parlimen?

Haduyai! Memang dasar tak sedar diri sungguh. Sudah la isu berkaitan dengan banjir kilat yang sering kali melanda kawasan Kajang tu pun sampai hari ni masih belum dapat diselesaikan.


Timbul pulak isu baru yang berkaitan dengan pembinaan projek The Louvre sekitar kawasan Kajang tu. Katanya, projek tu dapat bantahan kuat dari kalangan penduduk - penduduk di Kajang.

Dari apa yang dilaporkan, bantahan itu dibuat oleh penduduk - penduduk sekitar kawasan tersebut termasuk pengurusan sekolah yang berhampiran kerana didakwa mengancam keselamatan pelajar.
"Beginilah nasib Rakyat Kajang. Dua hari lepas mengadu disebabkan Kajang mengalami banjir sekali lagi. Ini pula pihak sekolah pula yang mengadu projek mewah yang mengancam pelajar-pelajar sekolah. Rayuan tinggal rayuan." - lapor blog CTS
Kesian orang di Kajang. Nak mengadu pada ADUN pun entah ke mana hilangnya. Nak mengadu pada Menteri Besar? Jangan harap la dia nak dengar. Dah tentu - tentu Si Menteri Besar tu buat tak tau.

Kalau diorang buat aduan sekali pun, paling tidak Si MB Selangor tu akan buat tuduhan liar terhadap mereka yang buat bantahan. Jangan lepas ni Si MB Selangor tu keluar kenyataan kata dia tak kenal dengan penduduk dikawasan Kajang tu pulak sudah la!!! Naya woo!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Padan muka yg menyokong wan jijot..rasakan lah..BODOH DAN BANGANG

    BalasPadam
  2. Bukan sokong wan jijah saja tapi sokong cina yg makin bersemangat mendapt kuasa d kajang dgn projek2 mewah yg didominasi kaum mereka. Lama lama nanti jadi macam penanglah org melayu terpinggi.

    BalasPadam
  3. pengundi kajang tanggung lah ada jalan senang nak cari jalan yg penuh duri dan ranjau pengundi selangor dan penang tanggog lah negeri lain sudah dapat apa yg kerajaan janjikan pada rakyat selangor dan penang dapat apa rumah pun tak mampu beli yg kaya raya siapa tolong jawab pengundi selangor dan penang org melayu dapat apa tanah tergadai nanti pengundi selangor dan penang tinggal atas air kalau ombak besar habis semua nya hanyut ditelan ombak yg kaya raya siapa.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping