Sabtu, April 25, 2015

Macam terpinggir je Si Wan Azizah tu... Kesian!!!
Kesian betul tengok Si Wan Azizah ni. Memang masak la dia nak berhadapan dengan pencabar - pencabar dia dalam Pilihan Raya Kecil Parlimen Permatang Pauh pada ketika ini.

Nak bertanding satu lawan satu pun dia tak mampu. Inikan pulak dia nak berhadapan dengan empat penjuru. Memang puas la Si Wan Azizah tu dibuatnya nanti. Masak kari la jawabnya.

Tu yang bertanding dan menentang dia secara terang - terangan. Yang berada disamping dia sendiri pun masih belum kita kira lagi. Yang didalam parti PKR tu pun berapa ramai yang menentang dia?

Jika sebelum ini, kita pernah dengar suara - suara sumbang dikalangan puak - puak yang menyokong Si Azmin tu mendesak agar Si Wan Azizah tu tidak dicalonkan di Permatang Pauh.

Tapi ternyata, kepimpinan PKR yang Pro kepada Si Wan Azizah tu menyedari gerak kerja subversif yang dilakukan oleh puak - puak kartel Si Azmin tu. Diorang sedar yang Si Azmin tu kemaruk nak merampas jawatan.

Diorang pun tau. Kalau kartel Azmin yang berjaya merampas kawasan tersebut, maka hayat dinasti Si Ketua Penipu tu didalam PKR akan terkubur begitu sahaja bila Si Azmin tu dapat merampas kuasa.

Tu dari dalam parti. Yang berada diluar parti pun lebih kurang sama jugak. Dah puas dah kita buat pendedahan mengenai tindakan tegas PAS Kawasan Permatang Pauh yang mahu meminggirkan PKR.

Mereka menuntut agar kepimpinan PKR memohon maaf serta menarik balik keputusan meraka yang tidak mahu menyokong perlaksanaan Hukum Hudud yang dicadangkan oleh PA Kelantan sebelum ini.

Secara kesimpulannya, Si Wan Azizah tu kini bukan sahaja terpaksa berhadapan dengan pertandingan 4 penjuru bagi menghadapi Pilihan Raya Kecil Parlimen Permatang Pauh tu sahaja.

Sebaliknya, dia juga terpaksa bertarung untuk memastikan legasi Si Ketua Penipu tu didalam parti kekal milik keluarga dia sendirian berhad. Selain itu, dia juga terpaksa menghadapi tentangan dari PAS.

Apa yang jelas, tindakan PKR mencalonkan Si Wan Azizah tu sebagai calon memang merupakan satu keputusan yang silap. Makin besar kemaluan Si Wan Azizah tu bakal didedahkan nanti. Kalau dia letak Nurul Nuha, lain pulak la ceritanya!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping