Jumaat, April 24, 2015

Heh! Dah tentu iapa yang tengok video ni memang takkan percaya kalau kita kata yang dalam video tu seorang ADUN dari kalangan pemimpin - pemimpin Barisan Nasional ni sendiri.

Nak pulak kalau nama dia ada Dato' Sri dipangkal nama dia. Jika selama ini, puak - puak PAS tu selalu anggap pemimpin - pemimpin BN ni semuanya 'terlalu formal' dan ikut 'protokol'.

Tapi realitinya, ADUN Barisan Nasional ni pun sama je macam orang biasa. Walaupun diorang ada pangkat besar, tapi diorang tetap sama seperti rakyat biasa. Takde beza pun sebenarnya.

Tambahan pulak kalau orang sebut nama Maznah Mazlan. Dah tentu - tentu orang tak percaya yang dia juga sedia beraksi spontan seperti yang disiarkan didalam video dibawah ni.

Kalau tengok dari segi luaran, ramai yang anggap Dato' Sri Maznah Mazlan ni seorang yang 'sombong' dan 'arrogant'. Tapi kalau kita kenal dia dengan lebih dekat, sudah pasti hilang semua anggapan tu.

Bak kata orang tua - tua, jangan dinilai seseorang tu hanya dari rupa parasnya sahaja. Tapi nilai hati budinya terlebih dahulu. Kalau orang Ulu Cheka kata, "Don't Judge The Book By Its Cover".

Jadi, saksikan la bagaimana aksi sempoi seorang pemimpin yang selama ini disalah anggp oleh puak - puak PAS tu sanggup beraksi spontan dalam acara sukan rakyat. Jangan ada puak - puak PAS tu meroyan tak tentu arah lepas ni sudah la!!!

Categories:

1 ulasan:

  1. Dato maznah mmg seorg yg peramah dan bertanggungjawab yg saya pertama kenal semasa berakit dari kuala lipis ke pekan. Masa tu beliau menjadi exco pahang. Beliau akan berada di check point utk memastikan semua perakit selamat sampai dgn ramah menyapa peserta. Dengan ketokohan beliau dalam hati berkata dato maznah ni sepatutnya jadi menteri pusat, termakbul juga ya. Bila beliau jadi menteri pusat eskpendisi berakit dah tak ada. Sepatut diteruskan byk manafaat boleh didapati dari segi pelancungan di Pahang. Kalau blh adakan pertandingan peringkat kebangsaan dan asean memang menarik kerana setiap check point diadakan malam kebudayaan pahang.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping