Khamis, April 16, 2015

Huh!!! Memang satu tindakan yang tidak menghairankan bila Si Wan Azizah tu mula mengulangi skrip sama yang pernah digunakan sebelum ini untuk meraih sokongan dari kalangan rakyat.

Buat sekian kalinya, Si Wan Azizah tu turun ke kawasan Parlimen Permatang Pauh dengan menjaja kisah sedih yang KONONnya telah menimpa keluarganya akibat 'kekejaman' Kerajaan.

Tampil dengan skrip lama, Si Wan Azizah tu mula bercerita dengan mengatakan bahawa suami dia telah dizalimi dan kerusi yang dimenangi oleh suaminya sebelum ini dirampas secara tidak adil.

Kenyataan tersebut diluahkan oleh Si Wan Azizah para pengikut PKR sewaktu merasmikan Majlis Pelancaran Jentera Pilihan Raya Kecil Parlimen Permatang Pauh yang diadakan sebelum ini.

Sekaligus, kenyataan yang dibuat oleh Si Wan Azizah tu membuktikan bahawa PKR tidak mempunyai kredibiliti untuk meraih sokongan rakyat. Diorang hanya pandai menggunakan taktik simpati semata - mata.

Hakikatnya, Si Wan Azizah tu sendiri yang tak boleh terima kenyataan bahawa suami dia telah didapati bersalah dan dijatuhi hukuman penjara 5 tahun kerana meliwat bekas pembantu peribadinya sendiri.

Keputusan itu dibuat setelah panel Hakim Mahkamah Persekutuan membuat ketetapan berdasarkan kepada bukti - bukti serta keterangan yang telah diberikan sewaktu perbicaraan.

Yang herannya, kenapa suami Si Wan Azizah tu sendiri tidak pernah lansung nak menafikan bahawa dia tidak meliwat bekas pembantu peribadinya sewaktu didalam mahkamah sebelum ini?

Bahkan, kenapa pulak Si Wan Azizah tu sendiri tidak pernah mendesak agar Lim Kit Siang dan Mat Syabun serta Lim Guan Eng untuk menjelaskan tuduhan yang telah mereka buat pada tahun 1997?

Walhal, yang membuat tuduhan cerita pasal Si Ketua Penipu tu seorang Kaki Peliwat pun bukannya orang lain. Sebaliknya, puak - puak DAPigs tu jugak yang buat dakwaan tersebut secara terbuka.

Malah, Si Mat Syabun tu sendiri yang memberikan gelaran "Kaki Punkoq" terhadap tabiat songsang yang dilakukan oleh suami Si Wan Azizah tu. Jadi, kenapa sampai hari ini Si Mat Syabun tu tak berani bukak mulut?

Hakikatnya, kehilangan kerusi Parlimen PKR di Permatang Pauh tu bukan disebabkan oleh 'kekejaman' atau 'kezaliman' pihak Kerajaan seperti mana yang telah didakwa oleh Si Wan Azizah tu. 

Tetapi perkara itu berlaku kerana disebabkan ke-GAGAL-an Si Ketua Penipu tu sendiri untuk mengawal kerakusan nafsu dia. Yang dia GATAL sangat nak cucuk Lobang Punggung orang lain tu sapa suruh!!! Sendiri cari penyakit, sendiri tanggung la!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Mahkamah pun dapati perbuatan jahat Anwar terhadap Saiful sebagai tidak adil.

    BalasPadam
  2. Aku cabar hang jijah.
    Kalau betul hang simpan jam omega nuar hang bawak keluar tunjuk mai la ni sebelum hari mengundi.
    Kalau ada aku pangkah bg hang.
    Kalau takdak itu tanda hang dgn laki hang sama ar no.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping