Khamis, April 16, 2015

Hahaha!!! Memang lawak betul kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Tian Chuak ni. Nampak sangat yang dia hanya sekadar nak menegakkan kemaluan dia yang dah bengkok depan orang ramai.

Geli bulu ketiak kita dibuatnya. Inilah masalahnya dengan puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Sikit - sikit nak nafikan kebenaran. Sikit - sikit nak menipu rakyat. Macam takde kerja lain.

Hari ini, Si Tian Chuak tu tampil membidas kenyataan yang dibuat oleh Khairy Jamaluddin yang menyifatkan kempen #KitaLawan anjuran PKR tu tak dapat sambutan seperti tahun 1998.

Jelas Khairy, kempen yang direncanakan oleh PKR bagi meraih sokongan simpati dari kalangan rakyat terhadap Si Ketua Penipu tu tidak mampu untuk menyaingi zaman Reformasi.

Namun, kenyataan itu ditolak oleh Si Tian Chuak. Dia sebaliknya kata, kenyataan Khairy yang memperkecilkan kempen #KitaLawan tu membuktikan yang UMNO sudah 'Takut' dengan PKR.

Tambah Si Tian Chuak, kempen tersebut hanya dijalankan sebagai satu bentuk kesinambungan kepada kempen Reformasi yang pernah dilakukan pada suatu ketika dahulu.
“Saya tidak rasa dia (Khairy) tahu apa-apa mengenai Reformasi… sudah tentu tidak boleh dibandingkan. Tetapi ia suatu kesinambungan perjuangan, dan jika ada yang fikir bahawa angka Kitalawan adalah lebih kecil dari 1998, saya rasa sila balik dan lihat semula foto-foto tersebut."


“Saya nampak ini ditakuti oleh pemimpin UMNO dan Barisan Nasional (BN)… dan cubaan memperkecilkan KitaLawan hanya mendedahkan ketakutan sebenarnya dirinya,” kata beliau.
Dari satu sudut, memang betul sangat la kata Si Tian Chuak tu. UMNO memang 'Takut' sampai menggigil dengan gerakan kempen puak - puak PKR tu. Tapi takut sebab ianya mampu memperbodohkan rakyat.

Realitinya, kempen yang dianjurkan khusus untuk memperjuangkan kebebasan seorang penjenayah yang turut diakui oleh Tun Mahathir suatu ketika dulu memang sudah tidak diterima rakyat.

Malah, ada dikalangan ahli - ahli PKR sendiri pun yang dah muak dengan amalan Politik Longkang sesetengah pemimpin atasan ni. Jadi, tak heran la kalau kempen tu tidak mendapat sambutan.

Dengan timbulnya isu perbalahan dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu sendiri yang membuatkan mereka sendiri berada dalam situasi yang semakin terdesak. Jadi, tak perlu la Si Tian Chuak tu nak menutup kemaluan dia dengan menuduh orang lain pulak!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. BACA PENGAKUAN AHMAD RAZALI DALAM BLOG BADUT RAKYAT. MELAYU BIAR CEPAT SEDAR....

    BalasPadam
  2. Melayu tk kan sedar jika tdk mndpt malapetaka shinga nk mkn pun ssh..mcm negara luar..hakikatnya org melayu mmg bgitu..slagi blh mkn slagi tu lah tk sdr

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping