Rabu, Mei 13, 2015

Kadang bila kita fikirkan semula, tertanya - tanya jugak dalam benak kepala otak kita ni. "Pemimpin PAS ni takde otak belaka ke?" Kenapa diorang suka sangat buat kerja yang membodohkan diri sendiri?

Sebagai contoh, kenyataan yang dikeluarkan oleh Timbalan Menteri Besar Kelantan ni. Nampak sangat kenyataan yang dia buat tu hanya menonjolkan lagi kebodohan diri dia depan orang ramai.

Walhal Si Mohd Amar tu bukannya tak tau permainan Politik yang sengaja dibangkitkan oleh puak - puak DAPigs tu. Tapi yang dia BODOH sangat boleh membiarkan diri terperangkap dalam permainan tu kenapa?

Apa yang pasti, kenyataan dia yang menyelar tindakan Si Apek Kit Siang tu datang beri ceramah yang memperlekehkan perlaksanaan Hukum Hudud di Kota Bharu tu ternyata satu langkah yang BODOH.

Si Mohd Amar tu tak sepatutnya marah pada Si Apek Kit Siang dan mendakwa tindakan Si Punah-Sihat DAPigs tu sebagai satu tindakan yang 'Kurang Ajar' sebab DAPigs selama ini pun memang Kurang Ajar.

Sebaliknya, Si Mohd Amar tu perlu buat teguran kepada puak - puak yang menganjurkan ceramah tu di Kota Bharu sebelum ini. Mereka tu yang masih 'Tak Cukup Ajar' dek kepimpinan PAS sendiri.

Yang jemput Si Apek Kit Siang tu bagi ceramah bukannya dikalangan puak - puak DAPigs atau pun orang luar. Tapi yang jemput dia ialah dari kalangan puak - puak PAS Kota Bharu tu sendiri.

Jelas tindakan puak - puak PAS Kota Bharu tu yang sepatutnya diselar dan dikutuk oleh Si Mohd Amar. Diorang tu yang 'Kurang Ajar' terhadap kepimpinan PAS Negeri Kelantan sebenarnya.

Dan Si Mohd Amar tu sendiri kena mengakui bahawa perkara itu berlaku kerana puak - puak PAS tu sendiri GAGAL untuk memberi tarbiyah kepada ahli - ahlinya mengenai perlaksanaan Hukum Hudud tu.

Jadi, tak payah la Si Mohd Amar tu nak tonjolkan lagi keBODOHan dan keLEMAHan parti dia kepada orang ramai. Sebaliknya, dia perlu mengakui bahawa kepimpinan PAS tu sendiri yang GAGAL nak mendidik ahli - ahli supaya terus beristiqomah dalam perjuangan!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. PAS DIAMBANG PERPECAHAN, TIKAM BELAKANG, ANJING TERSEPIT, KONER BARING ADALAH LUMRAH DALAM PAS.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping