Rabu, Mei 13, 2015

Bab main air ni memang kegemaran dia...
Hebat! Ini baru orang kata seorang pemimpin yang sejati. Belum sampai seminggu jadi Ahli Yang Berhormat, dah pandai MENIPU dan menabur FITNAH kepada rakyat. Memang hebat sungguh.

Bab Menipu dan menabur Fitnah tu bukannya perkara baru. Jadi, bukan itu yang hebatnya. Tapi, yang hebatnya ialah apabila ada sesetengah Macai Pakatan Haramjadah tu masih percaya pada dia.

Itu yang buat kita rasa kagum tu. Walau apa pun yang diucapkan itu merupakan satu pembohongan dan fitnah yang terang lagi nyata, tapi masih juga ada yang percaya mati - matian.

Walhal, kerja dia sebagai seorang Ahli Yang Berhormat dan wakil kepada rakyat satu hapah pun dia tak buat. Pun dia serahkan kepada orang lain untuk uruskan. Yang dia tau, Menipu dan Menabur Fitnah je kerjanya.

Malang sungguh bila cucu - cucu kat rumah dapat seorang Nenek yang perangainya macam Haramjadah ni. Kerja hakiki tak buat, tapi dok sibuk cari saham Neraka je kerjanya. Yang teraniaya bukan orang lain. Rakyat jugak.

Jika sebelum ini, kita diberitakan mengenai kejadian banjir kilat di Permatang Pauh. Malangnya, kelibat Si Ahli Parlimen yang baru dipilih tu lansung tak nampak batang hidungnya.

Sama jugak la banjir yang melanda kawasan Kajang tempoh hari. Pun Si ADUN Kajang ni tak dapat dikesan ketika rakyat sedang dilanda musibah. Sebaliknya, dia biarkan orang lain yang buat kerja.

Yang herannya, Ahli Parlimen Permatang Pauh dan ADUN Kajang tu adalah orang yang sama. Mungkin musibah banjir tu merupakan hukuman Allah S.W.T kepada dia kerana kuat sangat engkar menjaga amanah kot.

Tapi, itu pun KALAU si Ahli Parlimen Permatang Pauh dan ADUN Kajang tu nak sedar diri la. Malangnya, dia dah tua, dan dia masih tak sedarkan diri jugak. Itu yang membuatkan rakyat semakin merana.

Isu banjir tak selesai, tapi Si Ahli Parlimen Permatang Pauh tu dok sibuk menabur fitnah terhadap pihak Kerajaan dengan membuat tuduhan tanpa sebarang fakta dan bukti yang kukuh. 

Kata dia, Kerajaan sekarang ni dok sibuk nak cetak duit baru untuk 'Bail-out' isu 1MDB. Walaupun isu yang dibangkitkan itu tidak mempunyai sebarang asas dan disokong bukti yang sah, tapi dia ni tetap jugak jaja cerita tu kepada rakyat.

Mungkin Ahli Parlimen Permatang Pauh yang juga merupakan ADUN Kajang tu rasa yang dia dah ada banyak pahala kot. Maka sebab itulah dia sesuka hati je menabur fitnah dan menipu rakyat secara terang - terangan!!! Jadi, jangan la korang mudah sangat marah pada dia!!!
Categories: ,

6 ulasan:

  1. Saman dia cakap banyak tak perlu sekarang.

    BalasPadam
  2. Menipu tu dah jadi amalan keturunan dia. Kalau tak menipu tak boleh hidup.
    'Jam omega mana kak wan ?'.

    BalasPadam
  3. Aku dengar kawasan banjir tu memang kawasan totok-totok PAS? Betul ke?

    BalasPadam
  4. Suami isteri anak suka tabur fitnah terhadap k'rajaan, buat kecoh tak habis-habis,.inilah dia kitul negara.

    BalasPadam
  5. Saman biar parok jenis spesis macan ni. Dia tak hirau dah dosa pahala, tetap menegak benang yang basah, yang salah jadi betul asalkan dapat menutup malu perlakuan si suami.

    BalasPadam
  6. Apa blh buat..rakyat matang pauh mmg nk kak jijah.bab pmbangunan tu kecik punya hal lah..tk tgk rakyat pun tak per..jnji aku menang.kak mna sempat nk tgk..kajag lg

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping