Isnin, Mei 25, 2015

Huh! Nampak gayanya Si Apek Kit Siang ni semakin hari semakin ketandusan idea untuk dijadikan sebagai bahan kempen dalam pemilihan PAS Pusat kali ini bagi menyerang Si Hadi Awang tu.

Jika sebelum ini, segala maki hamun, bahan cacian serta Penghinaan yang dilemparkan terhadap Si Hadi Awang tu jelas tidak mampu untuk menjejaskan sokongan dikalangan ahli PAS.

Sebaliknya, kecaman dan kutukan yang dilemparkan oleh puak - puak DAPigs tu terhadap Hadi Awang menjadi sumber kekuatan serta menambahkan lagi sokongan kepada Presiden PAS tu sendiri.

Persoalannya, kenapa Si Apek Kit Siang tu sibuk sangat nak tumbangkan Presiden PAS  tu dengan memburuk - burukkan nama baik serta kredibiliti Si Hadi Awang tu secara terang - terangan?

Punya la Si Apek Kit Siang tu terlalu taksub dan ghairah nak mencemar imej serta reputasi Hadi Awang sampai sanggup pulak dia menjaja nama Allahyarham Nik Aziz sebagai bahan kempen.

Kata Si Apek Kit Siang, jika Allahyarham Nik Aziz masih hidup, sudah pasti beliau tidak akan membenarkan puak - puak Pakatan Haramjadah tu mengalami krisis seteruk yang dihadapi pada ketika ini.
“Kalau bekas mursyidul am PAS (Nik Abdul Aziz) masih hidup, pasti beliau tidak akan membenarkan Pakatan Rakyat berhadapan krisis seteruk ini dan menentang rancangan pembentukan kerajaan perpaduan oleh pimpinan PAS sedia ada.

“Bekas pemimpin PAS pernah mendakwa idea pembentukan kerajaan perpaduan telah mendapat restu Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang tetapi ia dihalang sendiri Nik Abdul Aziz.


“Bagaimanapun promoter konsep kerajaan perpaduan telah mengambil kesempatan daripada kematian Nik Abdul Aziz untuk meneruskan konspirasi politik itu,” dakwanya dalam satu kenyataan hari ini.
Dari kenyataan yang dibuat oleh Si Apek Kit Siang tu, nampak sangat yang dia cuba nak sembunyikan Kebenaran disebalik pendirian yang pernah dikemukakan oleh Allahyarham sebelum ini.

Si Apek Kit Siang tu lupa, jika Allahyarham masih hidup, sudah pasti dia juga tidak akan sanggup untuk melihat dasar perjuangan PAS dihina secara terbuka oleh puak - puak Kafir Harbi tu.

Dan sudah pasti Allahyarham Nik Aziz juga akan tetap menyokong perjuangan PAS Kelantan untuk melaksanakan Hukum Hudud seperti mana yang telah diperjuangkan selama ini.

Hakikatnya, Si Apek Kit Siang tu perlu sedar bahawa Allahyarham Nik Aziz merupakan orang yang bertanggungjawab memperjuangkan perlaksanaan Hukum Hudud di Kelantan. Jadi, tak perlu la Si Apek Kit Siang tu nak mempergunakan nama Allahyarham demi kepentingan Politik Peribadinya sendiri!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. PAS (Dari pucuk kepimpinan hingga ke akar umbi) sudah memilih UNTUK "DUDUK SEKANDANG" DENGAN BABI (ITU PILIHAN MEREKA DARI DULU LAGI). Jadi mengapa sekarang nak heboh dan cuba mengelak daripada "TERKENA" NAJIS BABI? KALAU DAH DUDUK DLM KANDANG BABI, MESTILAH BERGELUMANG DEGAN Najis babi BODOH ! ! betul orang PARTI ANGGOK SAJA NI!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Setuju sgt2..PAS lebih sayang babi dr kerjasama sesama islam (UMNO)...ko tanggunglah sendiri

      Padam
    2. Najis babi najis mughalazah.

      Padam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping