Isnin, Mei 25, 2015

Hahaha!!! Baru sekarang Si Mat Syabun tu nak sedar diri? Kenapa selama hari ini dia hanya berdiam dan tidak berani nak bersuara? Itu membuktikan yang Si Mat Syabun ni seorang pemimpin yang MUNAFIK.

Setakat bercakap je pandai Si Mat Syabun ni. Tapi bila apa yang dia cakap tu kena pada batang hidung dia sendiri, mula la dia menggelupor tak tentu arah dan nak salahkan orang lain.

Jika selama hari ini, budaya Kafir Mengkafirkan orang lain tu sudah menjadi kebiasaan dikalangan puak - puak PAS tu sendiri. Diorang cakap orang lain Kafir dengan selamba je. Takde rasa bersalah pun.

Budaya itu menjadi satu perkara biasa dilakukan oleh puak - puak PAS tu terhadap mana - mana pihak yang menentang dasar perjuangan parti mereka secara terang - terangan selama hari ini. 

Nak pulak kepada mereka yang menentang perlaksanaan Hukum Hudud. Dulu, diorang jugak yang gelarkan orang lain sebagai Kafir kerana menolak hukum tersebut kerana dianggap menolak Hukum Islam.

Dan apa yang pasti, bukan baru semalam budaya Kafir Mengkafirkan sesama Islam tu dilakukan oleh puak - puak PAS. Tapi ianya dah lama berlarutan dikalangan pemimpin - pemimpin PAS tu sendiri.

Bahkan ada jugak dikalangan pemimpin PAS sendiri yang menjadikan budaya mengkafirkan orang lain tu turut dijadikan sebagai "Zikir Harian" mereka bila berceramah diatas pentas.

Mereka buat seolah - olah tindakan melabelkan orang lain sebagai "Kafir" tu bukan sebagai satu dosa yang besar. Mungkin diorang ingat yang diorang ni Maksum sangat dari sebarang dosa gamaknya.

Tapi bila ungkapan yang sama ditujukan kepada diri mereka sendiri, kenapa pulak Si Mat Syabun tu nak rasa terhina sedangkan selama hari ini ungkapan tu selalu menitip dibibir dia sendiri?

Itu membuktikan yang Si Mat Syabun ni dah mula terasa bahang dosa yang telah dilakukan selama hari ini. Tinggal lagi, masih belum terlambat untuk dia nak mintak ampun diatas dosa yang dilakukan.

Apa yang perlu dilakukan oleh Si Mat Syabun tu ialah dengan meminta maaf secara terbuka kepada Ahli - Ahli UMNO yang selama ini telah di-kafir-kan oleh puak - puak PAS tu. Mungkin selepas itu, dosa dia boleh diampunkan!!! Kalau tidak, sendiri tanggung la!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping