Khamis, Jun 18, 2015

La!!! Tak sangka pulak ahli PKR dikawasan Parlimen Ampang tu ramai yang terdiri dari kalangan 'Mak Lampir' jugak rupanya. Ingatkan Si Zuraidah tu sorang je Mak Lampir dikawasan tu.

Kisah pasal gelaran 'Mak Lampir' tu mula menjadi Polemik Politik apabila Si Zuraidah tu terasa dengan sindiran yang dibuat oleh Ahli Parlimen Kinabatangan dalam Parlimen sebelum ini.

Mulanya kita malas jugak nak komen isu yang diberkaitan dengan Si Zuraidah tu yang mendakwa kononnya sindiran itu bersifat 'Seksis'. Tapi bila dah melarat macam ni, kita komen la sikit.

Antara 'Mak Lampir' Ampang
yang buat protes semalam... 
Persoalannya, macam mana pulak sindiran Ahli Parlimen Kinabatangan tu boleh dianggap sebagai seksis sedangkan sindiran itu hanya ditujukan kepada Si Zuraidah Mak Lampir tu sorang je?

Ahli Parlimen Kinabatangan tu hanya memberikan gambaran yang diberikan oleh pengamal - pengamal media sosial yang menggelarkan Si Zuraidah tu sebagai "Mak Lampir".

Kalau kita tengok dari kenyataan yang dibuatkan oleh Ahli Parlimen Kinabatangan tu sebelum ini, takde pulak dia sebut SEMUA wanita di Ampang tu rupanya macam 'Hantu Mak Lampir'.

Jadi, macam mana pulak isu tu boleh jadi Seksis? Sejak bila pulak Si Zuraidah tu dilantik menjadi "Wakil Tunggal" kepada semua golongan Wanita yang ada didalam Malaysia ni?

Dan yang lebih menghairankan kita ialah kenapa hanya Wanita dari kalangan puak - puak PKR tu sahaja yang terasa pedas dengan sindiran yang ditujukan kepada Si Zuraidah tu?

Kenapa Muslimut PAS tak terasa pulak dengan sindiran yang ditujukan? Itu membuktikan yang Si Zuraidah tu sorang je yang terasa SONGEH dan hilang kemaluan dengan sindiran tersebut.

Tapi, macam biasa la kan. Takkan pulak dia nak tahan kemaluan dia sorang diri. Jadi sebab itu la dia ajak semua wanita PKR di Ampang tu buat tindakan yang tak masuk akal seperti mengadakan demonstrasi semalam. Maklum la, orang dah hilang kemaluan ni bukannya ada Otak nak berfikir!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. hELLO BRADER.

    Si Ali tinju & the gang tonggeng jubur kat depan rumah orang tak de pulak korang cakap hilang kemaluan atau tak da otak nak berfikir????

    LU ada paham ka? Tak payang lah tulis Insya ALlah kalau otak kau sendiri dibawah tahap pemikiran budak sekolah rendah!

    BalasPadam
  2. Mak Lampir.....kah kah kah kah

    BalasPadam
  3. Patutlah kawasan ampang banyak dengar suara mengilai2......banyak mak lampir rupanya.......

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping