Khamis, Jun 18, 2015

Huh! Pandai ke Si Mahfuz Bean tu nak mengamuk? Kenapa pulak dia nak halau puak - puak DAPigs tu dari menerajui pemerintahan Rejim Pakatan Haramjadah tu di Selangor pada ketika ini?

Soalnya, saranan yang dibuat oleh Si Mahfuz Bean tu boleh dilihat sebagai satu sindiran kepada puak - puak DAPigs yang sebelum ini dilapor telah meletakkan jawatan mereka di Kelantan.

Maka sebab itulah ianya timbul persoalan dikalangan rakyat. Kenapa puak - puak DAPigs tu tak nak lepaskan jawatan mereka dalam pemerintahan Rejim Pakatan Haramjadah tu di Selangor?

Kalau betul puak - puak DAPigs tu nak memutuskan hubungan kerjasama Politik mereka dalam Pakatan yang didakwa sudah tidak wujud, letak la jawatan dan berundur dari kerusi masing - masing.

Tapi, puak - puak DApigs tu enggan mengambil tindakan untuk menyahut cabaran yang dikemukakan. Dan perkara itu yang membuatkan Si Mahfuz Bean tu meroyan macam orang hilang akal.

Kata Si Mahfuz Bean tu, DAPigs atau PAS perlu ambik tindakan sedemikian bagi memastikan kedua - dua parti Politik tu tidak dianggap sebagai parti yang Hipokrit dimata rakyat.
PAS dan DAP perlu menawarkan diri untuk berundur daripada pentadbiran kerajaan Selangor susulan berakhirnya gabungan pembangkang semalam, kata bekas ketua penerangan PAS Datuk Mahfuz Omar.

Ahli Parlimen Pokok Sena itu berkata, sekiranya kedua parti tersebut masih enggan menarik diri dari pentadbiran Selangor, ia memberi persepsi kepada rakyat yang kerajaan Selangor ditadbir parti politik yang hipokrit.


"Kalau terus kekal, ia akan membina persepsi... bukan saya kata, tetapi untuk orang kata, ini parti politik hipokrit. Ini akan menjejaskan kepercayaan rakyat," katanya di lobi Parlimen hari ini.
Heh! Nampak gayanya Si Mahfuz Bean tu sampai hari ni pun masih tak sedar yang parti dalam Pakatan Haramjadah tu semua HIPOKRIT belaka!!! Malah tindakan diorang pun macam orang MUNAFIK.

Tinggal lagi, kenapa pulak Si Mahfuz Bean tu nak panas punggung ek? Buat apa dia beria - ia sangat nak marah sedangkan dia sendiri pun patut sedar diri sendiri. Parti dia pun dah tak nak pada dia. Tu pasal la dia sampai hari ni masih tak dapat surat perlantikan!!! Hahaha...
Categories: , ,

2 ulasan:

  1. Para pemimpin Pas sekarang sedang mengalami virus * KERACUNAN OTAK 100% *

    BalasPadam
  2. dia mengamuk ada orang takut ke ?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping