Ahad, Julai 05, 2015

Punya kemaruk nak menabur fitnah terhadap orang lain sampai sanggup Si Wan Azizah tu ambik tindakan terdesak seperti yang didedahkan dalam laporan dibawah ni. Memalukan sungguh!

Nampak sangat yang puak - puak Pakatan Haramjadah tu dah ketandusan idea untuk menyerang kepimpinan Negara sampai terpaksa bergantung kepada sumber fitnah yang pernah mereka maki hamun sebelum ini.

Kalau dulu, diorang jugak tuduh media antarabangsa tu sebagai sumber fitnah kerana sengaja nak memburukkan imej Si Ketua Penipu tu yang didakwa menyokong keselamatan Israel.

Sekarang, kenapa pulak diorang nak percaya dengan laporan yang didedahkan? Apa, 'Air Mata Buaya' yang Si Wan Azizah tu jaja selama hari ini dah tak laku ke sampai tahap terpaksa sebar fitnah untuk menjatuhkan Perdana Menteri!!!
SHAH ALAM – Ketua Pembangkang, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail hari ini memanggil ahli-ahli Parlimen dari parti pembangkang dan Umno BN dalam satu pertemuan khas diadakan bagi membincangkan keadaan politik terkini dan hala tuju negara.

Beliau berkata, pertemuan itu akan diadakan pada Selasa depan, jam 12 tengah hari di bangunan Parlimen dalam menzahirkan kebolehpercayaan rakyat terhadap kepimpinan Datuk Seri Najib Tun Razak susulan pendedahan Wall Street Journal (WSJ) baru-baru ini.

“Saya berharap melalui pertemuan ini, ahli-ahli Parlimen dari semua parti serta NGO dapat menzahirkan satu keputusan yang melambangkan keprihatinan rakyat seluruh negara kepada kebolehpercayaan rakyat terhadap kepimpinan Datuk Seri Najib Tun Razak sebagai Perdana Menteri Malaysia,” katanya dalam satu kenyataan, hari ini.

Jumaat lalu, WSJ dalam laporannya mendedahkan penemuan yang mengejutkan mengenai dapatan penyiasat yang mengaitkan pengaliran dana hampir AS$700 juta dari dana 1Malaysia Development Berhad (1MDB) ke akaun persendirian Perdana Menteri melalui proksi.


Bagaimanapun dakwaan media barat itu disangkal Perdana Menteri sambil menegaskan bahawa beliau tidak pernah mengambil wang kerajaan untuk kepentingan peribadi.
Categories: ,

2 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping