Sabtu, Julai 18, 2015

Hek-eleh!!! Nampak sangat la yang penganalisis Politik bertaraf Profesor ni tak tau perangai haramjadah yang ditonjolkan oleh Gerakan Haprak Baru pimpinan Si Mat Sabu tu.

Takkan la dia tak tau yang geng - geng Si Mat Sabu tu semuanya jenis yang takde kemaluan terhadap diri mereka sendiri. Diorang ni semuanya dari kalangan 'Pengkhianat', mana diorang ada maruah.

Modus Operandi diorang ni hanya berkisarkan kepada kepentingan Politik Peribadi diri diorang sendiri. Maka sebab itu tak berani nak ambik tindakan dan keluar dari PAS secara terhormat.

Tapi, jangan la kita cepat sangat salah sangka dengan kenyataan yang dibuat oleh Penganalisis Politik ni. Niat sebenar dia ialah untuk menyindir geng - geng Haprak Baru Si Mat Sabu tu.

Ada jugak la diorang bagi alasan, kononnya diorang tak boleh nak keluar dari parti sebab diorang ada Bai'ah. Tapi alasan diorang tu hanya sekadar nak mengaburi mata rakyat je sebenarnya.

Yang sebetulnya, Bai'ah tu hanya dibuat oleh mereka yang bertanding dalam Pilihan Raya Umum dan menjadi wakil rakyat je. Bukannya semua ahli PAS tu kena angkat sumpah yang sama..

Tinggal lagi, kalau macam itulah jenis perangai yang ditonjolkan oleh geng - geng Pengkhianat pimpinan Si Mat Sabu tu, maka ianya jelas membuktikan bahawa diorang tu Tak Layak jadi pemimpin. Sedangkan Pelacur kat belakang Chow Kit pun ada maruah diorang sendiri!!!
SHAH ALAM: Wakil rakyat PAS yang mahu menyertai Gerakan Harapan Baru (GHB) perlu melepaskan semua jawatan mereka sebelum dipecat oleh parti itu.

Penganalisis politik Prof Madya Dr Sivamurugan Pandian berkata, peletakan jawatan sebelum dipecat dilihat lebih bermaruah daripada menunggu surat arahan perintah parti.

Tambahan katanya, kesemua Ahli Parlimen dan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) yang mahu menyertai GHB sudah jelas mendedahkan diri mereka adalah di antara pelopor parti itu nanti.

"Saya rasa kalau ia adalah parti baru, maka wajar mereka letak jawatan dan keluar secara rasmi.

"Sepatutnya keluar dari parti asal dan tubuh gerakkan baru, baru akan nampak keikhlasan dalam perjuangan mereka," katanya kepada Antarapos melalui aplikasi WhatsApp.


Beliau mengulas mengenai wakil rakyat yang memungkiri Baiah taat setia kepada parti.
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Professor India ni gi jaga MIC sudah lah..tak perlu champoq urusan orang2 Islam yg berbalah

    BalasPadam
  2. SANGGUP KE CERAI BINI DENGAN TALAK TIGA......DILEMA......DILEMA.

    BalasPadam
  3. Nampak mcm geng komunis di Baling.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping