Khamis, Julai 30, 2015

Heh! Takut betul Si Tokong DAPigs ni rupanya ye. Ingatkan dia tak takut sekiranya PAS dan UMNO mempunyai hubungan yang akrab. Tapi ternyata, Si Tokong DAPigs tu Ketar jugak Buah Kerandut dia.

Persoalannya, kenapa Si Tokong DAPigs tu takut sangat jika PAS berbaik - baik dengan UMNO? Adakah ianya menjadi satu Dosa Besar kepada fahaman DAPigs sekiranya perkara tu berlaku?

Mungkin dalam dunia yang dikuasai oleh Si Tokong DAPigs tu, Melayu semuanya berpecah belah dan tidak bersatu padu diantara satu sama lain. Dengan cara itu, senang diorang nak memerintah.

Hanya semata - mata PAS keluarkan kenyataan untuk tidak memberikan sebarang respon terhadap rombakan Kabinet yang dilakukan oleh Perdana Menteri, membuatkan Si Tokong DAPigs ni meroyan.
GEORGETOWN - Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng hari ini berkata, tindakan Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang yang enggan mengulas mengenai barisan kabinet baharu jelas menunjukkan hala tuju parti itu yang cenderung kepada Umno.


Sambil menyatakan rasa kesal dengan tindakan Abdul Hadi itu, Lim berkata, beliau juga terkejut dengan tindakan pemimpin Pas itu yang menyifatkan rombakan kabinet kerajaan persekutuan yang diumum Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak semalam sebagai perkara biasa.
Takkan sebab PAS menyokong tindakan pihak Kerajaan pimpinan YAB Perdana Menteri pun boleh buat Si Tokong DAPigs tu anggap PAS cenderung menyokong UMNO? Tak masuk akal lansung!

Tapi, kalau puak - puak PAS tu tunduk dan jadi Pak Angguk Saja kepada diorang sebelum ini boleh pulak. Kiranya HALAL pulak la kalau PAS jadi MACAI yang cenderung kepada perjuangan DAPigs.

Hakikatnya, tindakan Si Tokong DAPigs tu sekali lagi membuktikan bahawa puak - puak Ultra Chauvanist ini memang tak nak tengok orang Melayu Islam di Malaysia ni bersatu padu.

Sebab mereka tau, sekiranya PAS dan UMNO bersatu, peluang untuk puak - puak DAPigs tu berkuasa dan memerintah akan hilang. Maka sebab itulah puak - puak DAPigs tu sehabis boleh nak memecah belahkan perpaduan orang Melayu Islam secara subversif!!!
Categories: ,

5 ulasan:

  1. Lim Guan Eng terlalu prestij dengan sokongan kaum cina. DAP perlu perubahan pucuk pimpinan yang ideal untuk kaum melayu. PAS adalah parti melayu terkuat selepas UMNO. Kepimpinan DAP hanya mahu undi sokongan melayu, tanpa mengambil kira sentimen sebenar kehendak PAS yang mahu DAP sokong hudud. Lim Guan Eng tiada knowlegde pasal hudud melainkan hanya tahu menolak keras perlaksanaan hudud dan hukum Islam.

    BalasPadam
  2. Fatwa tokong cina yang sangat menakutkan haha

    BalasPadam
  3. tokong dap ni mana tau......persaudaraan dalam islam. setiap muslim bersaudara. mat sabu tak ajar ke ?

    BalasPadam
  4. Kita kena dengar fatwa khalifah Guan Eng sebab dia bakal jadi PM lepas PRU 14 ni .

    BalasPadam
  5. Musuh Islam selepas Yahudi

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping