Jumaat, Julai 31, 2015

Heh! Nampak gayanya kemelut kepimpinan diantara PAS dan juga puak - puak DAPigs ni semakin hari semakin bercelaru. Masing - masing masih berusaha untuk memburukkan diantara satu dengan yang lain.

Jika sebelum ini, Si Tokong DAPigs tu telah menfatwakan bahawa ianya adalah HARAM sekiranya PAS cenderung untuk menyokong tindakan UMNO dalam apa juga keadaan sekali pun.

Semuanya hanya kerana semata - mata PAS bertindak untuk tidak memberikan sebarang respon terhadap rombakan Kabinet yang telah dilakukan oleh Kerajaan pimpinan YAB Perdana Menteri.

Kali ini, tiba giliran Si Hadi Awang tu pulak selaku Presiden PAS membidas kenyataan Si Tokong DAPigs tu yang telah mempertikaikan tindakan PAS seperti mana yang didakwa sebelum ini.

Hadi Awang dilihat mengkritik kenyataan Setiausaha Agung DAPigs tu sambil menegaskan bahawa PAS sama sekali tidak seperti DAPigs kerana sering konsisten dalam kepercayaan mereka.

"Kami tidak seperti DAP. Mereka sering menghentam Tun Mahathir tetapi sekarang mereka menyokong beliau," katanya kepada pemberita selepas merasmikan program Ihtifal di Ma'ahad Tahfiz Wal Tarbiyah Darul Iman, Tok Jiring, di sini Khamis.

Malah, beliau juga turut menafikan dakwaan bahawa dilihat cenderung menyokong tindakan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak melakukan rombakan Kabinet pada Selasa lalu.

Hadi Awang walau bagaimana pun tetap enggan mengulas mengenai tindakan tersebut dan mahu melihat prestasi Menteri dan Timbalan Menteri yang baharu dilantik dalam rombakan kabinet baru - baru ini.

"Saya tidak cenderung kepada sesiapa. Saya hanya cenderung kepada orang yang boleh menyelesaikan masalah rakyat. Masih terlalu awal untuk menghakimi mereka," katanya.
Categories: ,

6 ulasan:

  1. Orang melayu tengah marah dengan Najib sekarang ni termasuk aku sekali . Kami pasti akan undi pembangkang pada PRU akan datang ni . Bye Bye UMNO . Kemungkinan besar Guan Eng jadi PM selepas ni . Semoga GST di hapuskan di bawah pemerintahan Guan Eng . Aku tak kisah kalau orang cina jadi PM asalkan dia boleh hapuskan GST .

    BalasPadam
    Balasan
    1. Klu kerana GST kau sanggup bagi Cina laknat jadi PM,memang kau ni dah biol beb.Better check up.

      Padam
    2. Superbangap la mamat ni. Memang bangap la red bean ni.

      Padam
  2. Jangan bermimpi bro. Walaupun aku tak suka Najib tapi aku tetap sokong UMNO.

    Lim Guan Eng jadi PM ... over your dead body.

    BalasPadam
  3. Kepala hotak komunis jugak Mamat 1.04...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping