Ahad, Ogos 30, 2015

Jika sebelum ini, kita dah buat penjelasan kenapa BERSHIT 4.0 di Sarawak telah mendapat kebenaran untuk menganjurkan perhimpunan dari pihak Kerajaan Negeri serta pihak Polis.

Ianya disebabkan sifat berhemah dan bertanggungjawab yang ditonjolkan oleh pihak Penganjur supaya akur dengan ketetapan yang telah dibuat oleh pihak berkuasa yang terlibat.

Tidak seperti di Semenanjung dimana puak - puak Penganjur BERSHIT tu rasa diri mereka jauh lebih bagus dari orang lain. Bak kata orang putih, 'They thought they were above the law'.

Tapi, bukan la sebab penganjur BERSHIT di Semenanjung tu semuanya jenis manusia yang tak reti bahasa. Sebaliknya, mereka hanya menjadi Pak Turut kepada kehendak puak - puak Pakatan.

Nak pulak dari kalangan puak - puak DAPigs yang memang terasa diri mereka lebih bagus dari orang lain. Disebabkan wujud campur tangan dari kalangan diorang ni la BERSHIT di Semenanjung telah di-HARAM-kan.

Perkara yang sama juga berlaku di Sarawak apabila puak - puak DAPigs ni mula meng-HIJACK perhimpunan yang diadakan di Padang Song Kheng Hai, Pandungan malam semalam.

Katanya, terdapat segelintir dari kalangan pemimpin - pemimpin DAPigs Sarawak tu yang telah melakukan sabotaj terhadap perhimpunan yang telah diadakan dengan melakukan provokasi.
"Ia susulan tindakan biadap Chong Chien Jen yang berarak bersama pengikutnya dengan menggunakan pembesar suara, telah melaungkan 'Turun Najib' dan membawa sepanduk berbentuk provokasi terhadap Perdana Menteri.

"Malah selepas penganjur Bersih 4.0 mengarahkan supaya mereka tidak menggunakan pembesar suara, pengikut DAP telah menggunakan kekerasan terhadap penganjur terbabit.

"Penganjur Bersih 4.0 turut memotong nama Chong daripada senarai penceramah dan digantikan dengan Violet Yong.

"Malah pada program malam tadi pula, DAP turut menggunakan peluang yang ada untuk menganjurkan sesi ceramah politik kepada kira-kira 400 orang yang kebanyakannya adalah belia kaum Cina.


"Mereka berucap sehingga melebihi 11.55 malam dan meskipun penganjur perhimpunan itu meminta DAP menghentikan ceramah pada 11.30 malam, namun mereka terus berdegil dan tidak menghiraukannya," lapor TV14
Nah! Itu membuktikan bahawa pemimpin dikalangan puak - puak DAPigs ni memang biadap dan bangsat. Apa yang jelas, diorang ni bukannya jenis manusia yang bertanggungjawab!!! Semuanya dasar 'Besar Kepala' belaka!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. Padankan kpd melayu yg syiok sendiri. Used n abused..

    BalasPadam
  2. Shit tu kamu bodoh bangsat mcm lembu jilat bontot umno

    BalasPadam
  3. Jangan hina bangsa cina. Kamu tu bodoh tak nak perubahan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. DAPigs selama hari ini tak pernah mengaku yang mereka mewakili Bangsa Cina. Sebaliknya, mereka kata mereka mewakili semua bangsa. Tahniah kerana kamu sendiri mengakui bahawa DAPigs merupakan parti Ultra Chauvanist yang hanya mewakili Bangsa Cina!

      Padam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping