Ahad, Ogos 30, 2015

Heh! Siapa kata kehadiran Tun Mahathir dalam perhimpunan Haramjadah anjuran BERSHIT 4.0 semalam mampu untuk mengubah persepsi dikalangan puak - puak Pakatan tu?

Bagi mereka yang mempunyai tanggapan sedemikian, fikirkan semula dengan kepala otak. Hakikatnya, puak - puak Pakatan Haramjadah tu tak peduli sangat pun dengan kehadiran tersebut.

Tinggal lagi, kehadiran Tun Mahathir semalam hanya menjadi bahan jajaan menarik untuk mereka meraih sokongan simpati terhadap Politik Longkang yang diamalkan selama hari ini.

Mengulas mengenai kemunculan Tun Mahathir semalam, Si Tian Chuak hanya menganggap Bekas Perdana Menteri Malaysia tu cuba nak 'Mencuci Dosa' yang telah dilakukan selama hari ini.

Dari kenyataan yang dikeluarkan, jelas Si Tian Chuak tu menyalahkan Tun Mahathir kerana menjadi punca kepada wujudnya permasalahan yang berlaku dalam pentadbiran Kerajaan pada hari ini.

Menurut kata Si Tian Chuak tu, Tun Mahathir akhirnya terpaksa akur bahawa sistem yang Authoritarian yang diamalkan di Negara ini menyebabkan tidak adanya ruang bagi demokrasi.
"Sebahagian daripada (masalah) itu adalah disebabkan berpuluh - puluh tahun kuasa (pemerintahan) Mahathir. (Maka) sekarang dia juga terpaksa akur," katanya.
Malah, menurut Si Tian Chuak saluran yang paling berkesan untuk membetulkan keadaan terhadap kesilapan yang telah ditinggalkan oleh Tun Mahathir dan membuat perubahan adalah melalui perhimpunan jalanan.

Mengulas mengenai kehadiran Tun Mahathir semalam, Si Tian Chuak tu menegaskan bahawa ianya tidak sedikit pun mengubah persepsi rakyat terhadap apa yang telah dilakukan sebelum ini.
"Mahathir juga mempunyai hak untuk hadir dan menyatakan sokongan. Tetapi ianya tidak bermaksud rakyat harus lupa (bahawa) sebahagian daripada masalah itu adalah dibawah sistem yang dibina oleh Mahathir (yang) selama ini menutup ruang demokrasi," jelas Tian Chua kepada pihak media.
Nah! Sekarang dah jelas bahawa tindakan yang dilakukan oleh Tun Mahathir semalam bukan sahaja dilihat "Canggung" tetapi tidak diterima oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu sendiri. Dalam erti kata lainnya, kehadiran Tun hanya sekadar mengabiskan masa!!!
Categories: ,

12 ulasan:

  1. kebangsatan bangsa melayu ! chedet mencari ruang he he kot menjadi di sana.

    BalasPadam
  2. Najib adalah PM paling bangsat dan bangang yang sanggup makan rasuah dan salahguna kuasa.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kau yg bangsat anjing DAP...!!!

      Padam
  3. .

    Najib kena berundur . Biar Guan Eng jadi PM yg baru . Aku yakin Tun Mahathir akan sokong Guan Eng jadi PM bukan melayu yg pertama .

    Hidup Mahathir ! Hidup Guan Eng ! Hidup DAP !

    .

    BalasPadam
  4. Saya fikir bukan mencuci dosa tetapi matlamat menghalalkan cara. Demo bertunjangkan kafir harbi tetap dosa. Cuci dosa ada caranya seperti bertaubat nasuha.

    BalasPadam
  5. Hidup DAP hidup DAP hidup DAP

    BalasPadam
  6. Tian Chua Cuak kerana Tun M mendapat begitu banyak tumpuan daripada peserta-peserta BERSIH walaupun Tun M hanya hadir untuk melihat dan merasai suasana perhimpunan tersebut. Sepatutnya kita merasa bangga kerana aura Tun M masih dirasai oleh rakyat samada penyokong atau tidak

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kehadiran melayu menurun bang oi. Itupun disuruh duduk depan hadap polis. Yg lain dibelakang semua cina. 80%.

      Padam
    2. Hati2 lah dgn bangsa BB ni... Mereka dah ramai besar kpala, ingat! yg memerentah negara Malaysia ni jgn biarkan mereka membiak lebeh dari org Melayu susah bangsa Melayu akan dtg.

      Padam
  7. Kalau tak gitu orang muda Melayu sekarang ni tak kenal siapa Mahathir sebenarnya.Orang tua macam saya dah kenal Mahathir sejak zaman Tunku lagi.Tapi nak buat macam mana,TAR pulak yg ambil balik dia masuk Umno,padahnya sekarang anak dia pulak yg kena hina dan di khianati Mahahtir.Nasib lah.Allah Maha Adil,lambat laun kesilapan kita terbalas,percaya lah.

    BalasPadam
  8. Kalau bagi cina DAP umpama Lim Guan Eng atau cucu cicit komunis yg lain jadi PM sedangkan diri dia pun tak bersih pada dasarnya, macam mana dia nak bersihkan rakyat dan negara dari kekotoran yg dia dakwa?

    BERAK KESAT DGN KERTAS, PASTI SISA TAIK MELEKAT KAT CELAH KANGKANG DAN SELUAR.
    KOTE KULOP TAK POTONG, PASTI TAIK PALAT PENUH KAT LEKOK KEPALA KOTE.
    LEPAS LAKUKAN SEKS TAK PERNAH MANDI WAJIB, DIRI TAK BERSIH SAMPAI MATI DISISI TUHAN.

    Atau org-org Melayu dan yg beragama Islam nak ikut sama macam itu ke?

    BalasPadam
  9. Mungkin Tun M nak lihat aje! Atau mengkaji, mendengar apa.yg kumpulan bersih ni inginkan.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping