Sabtu, Ogos 29, 2015

Datang nak bergambar je diorang ni sebenarnya... 
BIJAK!!! Itu je ayat yang boleh diberikan kepada seorang anak muda Melayu yang ada di Dataran Merdeka hari ini. Dalam ramai - ramai kelibat peserta BERSHIT yang hadir, dia je yang paling bijak.

Rata - rata peserta yang menyertai perhimpunan BERSHIT 4.0 hari ini terdiri dari kalangan mereka yang berasal dari fahaman Politik Longkang DAPigs yang tak suka tengok orang Melayu kaya.
Nak tuntut Bebaskan Si Ketua Penipu tu pulak??? 
KONONnya, alasan diorang anjurkan perhimpunan tersebut sebagai salah satu manifestasi untuk mendesak YAB Perdana Menteri berundur dari jawatan yang dipegang pada ketika ini.

Tapi hakikatnya, semua tu dibuat untuk memenuhi kehendak dan kemahuan mereka dalam menjaga kepentingan Politik Peribadi puak - puak DAPigs tu semata - mata. Bukannya diorang buat untuk rakyat.
Jadi, tahniah kita ucapkan kepada anak muda Melayu ni kerana dia bertindak Bijak. Orang lain penat, tapi dia jugak yang dapat untung jual air kat Dataran Merdeka. Yang lain semuanya jadi Beruk DAPigs belaka!!!
Categories:

3 ulasan:

  1. Bagus kau perbodohkan pulak puak dapig tu walaupun hanya kereta sorong kecik kau kaut untong 2 hari ni. Tunjuk orang melayu pun ada akal nak cari duit. Biar berok2 tu tau siapa kita.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Beruk dah naik babi...Harap sgt supaya orn kita bersatu, berusaha. Menjadi kaya jaga agama bangsa dan negara, kasi ajar mereka ni. .. Ingat bangsa ku.

      Padam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping