Ahad, Ogos 30, 2015

Betul ke awek Bersih 4 nih suruh geng-geng lelaki yang lain jilat dia sampai bersih?? Wow! Biar betul? Tak kan bertudung litup macam tu tapi sanggup merelakan dirinya untuk diterokai sampai begitu sekali?

Hanya kerana gara-gara nak menjayakan lagi demonstrasi jalanan puak - puak Kafir Harbi kesayangan dia tu sehingga sanggup dia membuat tawaran sedemikian? Huh! Memang sangap betul gayanya!

Nak cakap ini semua cuma mainan tapi itu la yang terpampang dekat sepanduk ahli DAPig, ni dan gambarnya itu menjadi viral di laman sosial. Hebat betul dia sanggup gadai maruah dan badannya demi perjuangan.

Bunyi kata-kata yang terpampang dekat sepanduk tu ‘Jilat Saya Sampai Bersih’ haaaa ternganga jugak la mulut-mulut pakcik tokwan yang join demostrasi tue kan. Mesti dorang tanak lepas peluang punya haha!
Tapi selidik punya selidik rupa-rupanya terkena perbuatan kianat. Katanya, gambar tu sebenarnya gambar palsu yang telah diedit. Fuh! Nasib baik. Ingatkan Betina DAPigs ni betul-betul nak kendurikan dirinya sendiri.

Rupa-rupanya kena perbuatan orang yang tak bertanggungjawa. Nasib baik tak betul kalau tidak mesti dah lunyai situ. Mana tahu kot la sama jenis macam geng lelaki bersih yang langgan pelacur lepas dorang punya demostrasi tu. Nauzubillah!!!

Tapi sebelum ni, ada jugak pihak yang pernah buat dakwaan kononnya Si Betina DAPigs ni ada hubungan sulit dengan Bekas Ketua Pemuda PAS Pusat. Sehingga hari ini, takde penafian dibuat. Jadi, tak tau la sama ada cerita tu betul atau pun tidak!!!
Categories: ,

10 ulasan:

  1. Inilah akibatnya menjadi melayu lembu politik pemimpin Cina DAP, sehingga maruah diri sendiri pun sanggup dikorbankan untuk mereka. Daging lembu kat pasar itu pun masih ada harga tetapi perempuan ini kalau betul memang gambar nya dan bukan diphotoshop memang jenis perempuan yang tak bermaruah sudah.

    Awasi perangkap DAP yang berada didalam terang (BERSIH) dan yang tersembunyi (GHB).

    BalasPadam
  2. Anak betina siapa le ni kesian mak paknya. Dah elok bertudong bagai tapi buat perangai lebih teruk dari........ Wahai perempuan jagalah diri maruah bangsa dan ugamamu jika benar ksu berugama islam jika tengok dari imej mu. Taukah anda apa jadi jika mereka berkuasa kita akan jadi malaysian yang tiada indentiti melayu lagi,ugama akan menjadi free itukah yg dikehendaki?. Mungkinle sebab anak muda ingn bebas dunia akhir zaman. Jangan lupa kaum melayu akan hilang kuasa dan haknya seperti dispore. Pm spore cakap main orang melayu bebitu begini hakikatnya adalah sebaliknya. Mereka tak ada hak bersuara adapun hanya jadi macai2 didalam kerajaan. Sedarle wahaii bangsa ku sebeelum terjadi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kita mahu kurung melayu dalam kem perumahan kerja cucilongkang potong rumput baja taiklembu pokok tukang sembur racun serangga cat bangunan.polis vitnam askar gurka.sesiapa ada hutang kita akan tuntut sampai muflis yahudi dunia tengah rancang tu. Ayoh jihad, jangan jihat macam lebai lebai pas pegi undi dap itu aji ajis celaka tak baca koran punya orang. Jihad puasa,jangan berhutang, jimat jangan bazir, kongsi kereta barangan guna.jihat pegi palestin gaza tak payah orang arab banyak kaya kaya pulak tu, jangan layan lebai lebai pas celaka bodoh sial.jangan tonton tv jangan beli petrol, lagi satu jihad kawin 4 yang ini nak ikut aji ajjis lantakla.

      Padam
  3. Kesian mak bapak, suami dan abang2 dia.

    BalasPadam
    Balasan
    1. SOALNYA DIA MERELAKAN. TERIMA SAJA.

      Padam
  4. ini gambar edit, siap anda utk didakwa

    BalasPadam
  5. TunM, buat apalah had
    ir di himpunan bersih tu......akan mendatangkan fitnah aje, nanti Tun kena tangkap malu kan! Tun negarawan harap jagalah anugerah ug diberi.

    BalasPadam
  6. wow.....kinky betoi 'betty-na' tu....kahkahkah....

    BalasPadam
  7. Mulut saja cakap BERSIH tapi ponggong ada taik,basuh dulu ponggong.
    Jangan bagi lain orang basuh nanti semua bung kussssss.

    BalasPadam
  8. kalau camni punya cun betina...lebai2 GHB pun nak tumpang sekaki...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping