Sabtu, Ogos 22, 2015

Kalau dah dasar Kafir Harbi tu memang tak boleh nak diubah dah. Itu membuktikan bahawa Si Kafir Harbi yang dulu pernah baca sepotong ayat Al-Qur'an tidak mempunyai pemahaman tentang apa yang dia baca.

Ini bukan soal sama ada Si Kafir Harbi DAPigs ni faham atau tidak dengan tafsir ayat Al-Qur'an yang dibacanya. Tapi ini memang masalah dia lansung tak tau apa - apa. Main ikut sedap mulut dia je.

Sama jugak dengan pertikaian yang dibangkitkan terhadap kenyataan Mufti Perak sebelum ini yang menjelaskan HARAM sebarang usaha untuk menggulingkan Kerajaan sebagai satu hukum.

Demi kerana nak mempertahankan ke-BODOH-an Si Kafir Harbi DAPigs tu, maka terpaksa la dia terus mem-BODOH-kan diri dia sendiri depan orang ramai tanpa rasa segan atau pun malu.

Dan dalam masa yang sama, dia cuba pulak nak mengelirukan orang lain melalui alasan bertaraf Politik Longkang dengan harapan agar semua orang pun ikut BODOH macam dia jugak.

Mana tidaknya. Takkan pulak dia tak dapat nak membezakan apa yang berlaku di Perak sebelum ini dengan keadaan semasa? Isunya memang jauh berbeza dan takde kaitan lansung.

Di Perak, tiga orang ADUN dari kalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu KELUAR PARTI dan mengisytiharkan diri secara terbuka bahawa mereka tidak lagi bersama dengan Pakatan.

Tiga orang ADUN termasuk salah seorang wakil dari kalangan DAPigs sendiri menyatakan pendirian bahawa mereka sudah hilang percaya terhadap kepimpinan yang diterajui oleh Pakatan.

Jauh berbeza dengan keadaan pada ketika ini dimana puak - puak Pakatan Haramjadah tu sedang sibuk MENGHASUT rakyat untuk menggulingkan Kerajaan Persekutuan secara paksa.

Dan mereka juga turut cuba nak menghasut wakil dari kalangan Ahli Parlimen Barisan Nasional supaya menjadi Pengkhianat. Kan nampak sangat jauh bezanya tu? Takkan itu pun Si Kafir Harbi DAPigs ni tak tau.

Hakikatnya, kebiadapan puak - puak Kafir Harbi DAPigs tu terhadap institusi Islam termasuk kedudukan Mufti memang sudah semakin jelas. Punya la diorang nak tunjuk yang diorang ni "Abang Besar" sampai tahap saranan Mufti diorang nak pertikai!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Hadi Awang, Nik Aziz dan Anwar yang buat mereka-mereka jadi melampau seperti ini.

    Kerana hati terlalu busuk terhadap UMNO, ugama dan bangsa sendiri pun sanggup di gadai.

    BalasPadam
  2. Ini la masalah negara..
    Cina nk memanfai pasai islam..
    Islam tak pernah nk memandai pasai agam diaorg pon... Kena sedarkan diaorg ni..
    Sebenarnya buat2 tak paham.. Yg maksud islam sebenarnya.. Dia paham.. Tp nk provoke.. Dan org islam biarkan ja..

    BalasPadam
  3. Sedikit janggal bila undi tidak percaya bukan sebahagian dari proses demokrasi

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping