Ahad, Ogos 02, 2015

Hahaha!!! Memang lawak betul bila kita baca kenyataan yang dibuat oleh Presiden Parti Keluarga Rosak ni. Nampak sangat yang kenyataan dia ni sebenarnya boleh memakan diri dia sendiri.

Pada waktu yang masa dia cuba nak menyelamatkan maruah suami dia yang tengah tenat meringkuk kat dalam penjara pada ketika ini, dia juga secara tak sengaja telah memalukan suami dia.

Puas dia desak supaya mereka dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu supaya tidak disamakan suami dia yang didakwa melakukan jenayah Seks Songsang tu dengan Tan Sri Muhyiddin Yassin.

Kata dia, pengguguran Tan Sri Muhyiddin Yassin dari jawatan Timbalan Perdana Menteri sebelum ini sama sekali tidak serupa dengan nasib yang menimpa suami dia pada tahun 1998.

Dari laporan yang didedahkan, kenyataan Presiden Parti Keluarga Rosak tu adalah supaya tidak membuatkan puak - puak Pakatan Haramjadah tu cenderung untuk menyokong Tan Sri.
“Pemecatan Muhyiddin tidak serupa dengan pemecatan Anwar walaupun kedua-dua insiden berlaku tatkala Malaysia di ambang krisis,” tegasnya dalam satu kenyataan media hari ini.
Heh! Kan nampak sangat yang Si Presiden Parti Keluarga Rosak ni dah mula hilang akal. Sebelum ini, memang ada dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu yang meroyan sedemikian.

Melalui status yang dikongsikan didalam media sosial, mereka membuat dakwaan kononnya penyokong -penyokong Tan Sri Muhyiddin Yassin akan turun ke jalan raya dan buat demonstrasi.

Malah ada juga yang buat spekulasi kononnya Tan Sri juga akan bertindak sama seperti suami Si Presiden parti tersebut dan mencetuskan huru hara untuk menggulingkan Kerajaan.

Tapi MALANGnya, Tan Sri Muhyiddin sendiri pun dah buat kenyataan dengan menegaskan bahawa beliau tidak akan meninggalkan parti dan mencetuskan sebarang provokasi yang bukan - bukan.

Itu pun sudah membuktikan bahawa Tan Sri masih tetap beristiqomah dalam perjuangan UMNO. Memang Tak Sama Lansung seperti suami Si Presiden Parti Keluarga Rosak tu yang dilihat Gila Meroyan bila dia dipecat dari parti!!! Bezanya macam Langit dengan Bumi!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. mana ada sama. memang lain. tapi satu juga ada sama. mulut punya pasal. tsmy itu mulut ada gatal juga. itu dsai ada suka mulut itu bawah juga. bawah punya mulut depan belakang juga. sorrrrry........ini mulut mau cakap juga.........

    BalasPadam
    Balasan
    1. Anuar punya mulut ada bau longkang juga, itu pasal jijah ada cakap talak serupa dan dia manyak suka.

      Padam
  2. Tak serupa ....Tak serupa....dan memang Tak serupa.......!
    TSMY adalah terbaik 100persen...
    DSAI adalah 001persen...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping