Isnin, Ogos 03, 2015

Heh! Nampak gayanya usaha yang dilakukan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu nak mejahanamkan nama baik Tan Sri Muhyiddin Yassin masih lagi tidak berhenti biar sehingga ke hari ini.

Walaupun Tan Sri Muhyiddin bukan lagi seorang Timbalan Perdana Menteri, namun puak - puak Pakatan Haramjadah tu dilihat seakan - akan mempunyai dendam yang tak berkesudahan.

Ianya berikutan beberapa dakwaan liar yang dibuat terhadap Tan Sri sehingga membangkitkan isu KONONnya beliau akan mencetuskan huru hara dan menggulingkan Kerajaan.

Hakikatnya, dakwaan sedemikian hanya sekadar membuktikan bahawa puak - puak Pakatan Haramjadah ni semakin hari semakin terdesak untuk menggulingkan Kerajaan dengan cara Demokratik.

Diorang ingat dengan mengadu domba dan menyebarkan fitnah bagi mencetuskan perbalahan dalaman parti seperti itu mampu untuk memudahkan mereka menumbangkan Kerajaan?

Jangan mimpi la!!! Pemimpin dalam Kerajaan Barisan Nasional hari ini bukannya sama macam pemimpin Pakatan Haramjadah tu. Pantang tak dapat jawatan sikit je, mula la meroyan tak tentu arah macam orang Gila Kuasa. Itu pasal la diorang mudah sangat Hilang Akal!!!
PETALING JAYA - Timbalan Presiden UMNO Tan Sri Muhyiddin Yassin menafikan dakwaan bahawa beliau ingin menumbangkan kerajaan.

Katanya, tohmahan pihak tertentu terhadap dakwaan berkenaan juga tidak munasabah kerana sebagai orang nombor dua dalam parti, beliau akan terus membantu memperkukuh kerajaan.
“Sekarang saya sudah ada masa untuk isteri dan anak-anak, namun, saya akan kekal, selagi tanggungjawab ada, saya akan bantu Presiden dan tidak lepaskan tanggungjawab.
“Kita kena susun langkah untuk mengatasi pelbagai masalah negara seperti beban kos hidup rakyat dan hal-hal berkaitan keselamatan,” katanya yang dipetik daripada Mstar Online.
Dalam ucapannya ketika merasmikan persidangan perwakilan UMNO Bahagian Kluang, Ahli Parlimen Pagoh itu berkata, beliau mengulangi janji akan terus membantu Najib untuk mengukuhkan parti dan pada masa akan menyuarakan pandangan sendiri terhadap kelangsungan parti itu.
Categories:

2 ulasan:

  1. syabas! orang johor memang terbaik selalu memaafkan dan tak ada dendam ..
    bila bersuara mahu perhatian
    bila berkata jangan abaikan
    bila berkumpul mau penjelasan
    bila mesyuarat ambil tindakan

    BalasPadam
  2. Saya 21 year old nak tanya semut ustaza tu jadi ke tak jadi.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping