Isnin, Ogos 03, 2015

Heh! Apa la nasib malang yang menimpa Si Raja Bahrin ni ek. Hari tu dia sibuk sangat dengan cerita pasal bumbung Stadium Runtuh. Sekarang dia pulak yang 'diceraikan' oleh parti sendiri.

Tindakan serta keputusan itu dibuat oleh PAS Terengganu apabila nama Si Raja Bahrin ni diangkat menjadi Pengerusi Geng Haprak Baru pimpinan Si Mat Sabu tu di Negeri tersebut sebelum ini.
SHAH ALAM - Susulan tindakan Ahli Parlimen Kuala Terengganu, Datuk Raja Kamarul Bahrin Shah yang mengiisytiharkan dirinya secara rasmi sebagai Pengerusi Harapan Baru Terengganu, Pas Terengganu mengambil keputusan untuk tidak lagi bekerjasama dengan beliau lagi.

Setiausaha Pas Kawasan Kuala Terengganu Mohd Soud@Said@Mat Ali berkata, keputusan itu diambil setelah hasil mesyuarat Pas Kuala Terengganu semalam.

"Pas kawasan Kuala Terengganu yang bermesyuarat pada 1hb Ogos 2015 berpegang kepada perkeliling isu Harapan Baru yang dikeluarkan Pas Pusat bertarikh 29hb Julai 2015 rujukan: PAS/PA/2.01/15-17(8) antaranya tidak lagi mengabungkan diri, bekerjasama, memberi apa-apa jua bantuan atau kemudahan kepada Ahli Parlimen Kuala Terengganu," petik kenyataan rasmi  Pas Kuala Terengganu hari ini. 
Terdahulu, Kamarul Bahrin mengumumkan bahawa beliau sebagai Pengerusi Harapan Baru Terengganu dalam satu himpunan Harapan Baru pada 31 Julai 2014 di Jerteh, Terengganu.
Bagi sesetengah pihak, tindakan yang dilakukan oleh PAS Terengganu tu memang sesuai dan tepat pada masanya. Ianya membuktikan bahawa kepercayaan pada diri Si Raja Bahrin tu sendiri pun dah 'Runtuh'.

Tapi tak heran la kalau orang macam Si Raja Bahrin ni mudah sangat nak ambik tindakan untuk menyertai Geng Haprak Baru pimpinan Si Mat Sabu tu sebab dia sendiri pun tak faham dasar perjuangan parti.

Hakiktanya, diorang ni jenis manusia yang mudah lupa diri dan senang kena kencing dengan DAPigs. Bila dah dapat jawatan, mula la diorang nak tunjuk sombong dan angkuh tak tentu arah. Macam diorang je yang betulnya. Bagi diorang, kalau orang lain buat semuanya HARAM belaka!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. bini muda dia dah cerai talak tiga ke.....mau cina buta......bisa saja.......

    BalasPadam
  2. Mungkin balasan dari apa yang dilakukanya terhadap isteri2nya. Kesian bini bini dia sesekua hati je nak berbini baru. Yang pertama tu bolehla terima alasannya tapi yzngkecua tu anak berderet bela anak tiri lagi tub tub kawin baru. Dia ni agaknya lemah iman kuat nafsu pantang dicuit sikit. Minta simpang jauh jauh.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping