Ahad, Ogos 16, 2015

Hebat beb!!! Tak sangka pulak di Malaysia ni ada orang yang cukup berani nak 'Hijack' twitter milik Si Nyonya Kok ni. Siapa dia la agaknya yang mempunyai keberanian sedemikian rupa?

Dalam satu kenyataan ringkas hari ini, Si Nyonya Kok tu dengan rasa tak bersalah menafikan bahawa dia mengeluarkan status menghina orang Melayu melalui laman twitter milik dia.

Antara lain, status yang telah dimuat-naikkan ke dalam akaun twitter peribadi milik Si Nyonya Kok tu turut menuduh orang Melayu sebagai Perogol, Perompak dan Penculik.

Sebagai alasan yang 'Paling Konkrit' diabad ini, Si Nyonya Kok tu tanpa segan silu kata laman twitter peribadi milik dia telah disalah-gunakan oleh 'seseorang' yang menulis status tersebut.
"Saya tidak pernah menghantar mesej tweet seperti itu. Saya berharap SKMM akan menyiasat aduan saya dengan serius," tambah beliau.
Hah! Hebatkan alasan dia? Agak - agak korang, senang ke kalau orang lain nak 'Hijack' twitter Si Nyonya Kok tu jika tidak mempunyai akses kepada akaun dan juga kata laluan dia terlebih dahulu?

Gamaknya, Si Nyonya Kok tu ingat rakyat di Malaysia ni Terlalu Mudah untuk kena kencing semudah itu. Dia ingat, semua rakyat di Malaysia ni sama BODOH macam Geng Haprak Baru tu agaknya.

Waima kalau dia tak buat sekali pun, niat dan agenda puak - puak DAPigs tu semua orang dah tau. Hakikatnya, puak - puak DAPigs tu tetap juga memusuhi orang Melayu secara subversif. 

Kalau pun puak - puak DAPigs tak buat perkara tersebut secara terbuka, diorang tetap juga akan melakukannya secara diam - diam, menyemai sifat kebencian terhadap orang Melayu secara berterusan.

Tengok keadaan sekarang pun cukup la. Siapa yang dilabelkan sebagai 'Pengkhianat' jika bukan parti orang Melayu PAS? Siapa yang didakwa sebagai Perompak jika bukan parti orang Melayu UMNO?

Dan perkara itu bukan baru semalam diorang buat, tapi sejak dari dulu lagi! Jadi, tak payah la Si Nyonya Kok tu nak berlakon seperti orang yang melempar batu kemudian sembunyikan tangan pulak!!! Jangan la ingat orang Malaysia ni BODOH sangat!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Nyonya ni, lontarkan aje di Cina tpat asal usul dia tu.

    BalasPadam
  2. Jangan. Nanti ada Melayu bangang yg akan bela dia.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping