Sabtu, Ogos 15, 2015

Hahaha!!! Akibat parti sendiri mendedahkan kemaluan didepan orang ramai kerana KANTOI menabur fitnah terhadap Si Khalid Ibrahim tu membuatkan blogger PKR ni meroyan tak tentu arah.

Sambil mendakwa yang didalam Parti Keluarga Rosak tu banyak 'Lembu' dicucuk hidung, blogger PKR tu juga turut menyelar tindakan pemimpin mereka yang melakukan kerja Haramjadah tu.

(Artikel Berkaitan: Sah PKR Ni Parti Kuat Fitnah!!!)

Kata blogger tersebut, tindakan memberikan nasihat kepada ahli agar jangan terlalu teruja nak menabur fitnah terhadap Bekas MB Selangor tu membuatkan dia diberikan amaran tegas.

Sampai tahap ada juga dikalangan "YB" di laman media sosial turut bertindak menyekat dia didalam Facebook hanya kerana mereka enggan menerima pesanan nasihat yang telah diberikan.

Malah, kata blogger tersebut, dia hanya membuat tentangan terhadap tindakan menabur fitnah terhadap Si Khalid Ibrahim tu adalah disebabkan fakta mengenainya tidak tepat seperti yang didakwa.

Bahkan, kata dia, agenda Langkah Kajang yang direncanakan untuk menumbangkan Si Khalid Ibrahim tu sebelum ini hanya dilakukan oleh segelintir pemimpin PKR yang mementingkan diri.
"Bila aku tulis 'Kajang Move bakal melanggar tembok' pulak.. kena marah walaupun aku yakin aku betul tentang Sultan Selangor tak akan terima sesiapa saja dari keluarga Anwar untuk menjadi MB Selangor.. 

Bila aku tanya pula kenapa nak diteruskan sedangkan kita tahu tembok dah ada di hadapan, jawapnya 'Kami yakin pihak Istana akan akur dengan suara majoriti'.. akur?.. ha..ha..ha.. opps.. cukuplah kot.. satlagi terkelur semua cerita pasal 'Kajang Move' tu," jelas blogger tersebut.
Dek kerana itulah, blogger tersebut juga turut mendakwa bahawa didalam PKR ada ramai ahli yang bersifat seperti 'Lembu Dicucuk Hidung' kerana suka menabur fitnah yang bukan - bukan.
"Cuba kira berapa banyak masa yang kita dah sia-siakan, berapa banyak belanja yang kita habiskan hanya untuk menurunkan Tan Sri Khalid dari kerusi MB Selangor?


Paling penting.. cuba kira berapa ramai ahli PKR yang sifatnya seperti 'Lembu dicucuk hidung'.. main ikut dan angguk saja apa pemimpin kata, tak fikir langsung betul atau salah," katanya lagi.
Jelas, bukan sahaja rakyat diluar kecewa dengan agenda Politik Longkang yang diguna-pakai oleh puak - puak PKR tu. Tapi dikalangan diorang pun ada jugak yang tak puas hati. Itu membuktikan bahawa PKR ni hanya sebuah parti yang suka buat kerja Haramjadah!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping