Jumaat, September 04, 2015

Tak sanggup rasanya nak letak gambar Nenek BERSHIT tu.
Takut loya pulak tekak korang nanti!!! 
Hahaha!!! Tak padan ke tua bangka masih lagi berangan yang bukan - bukan? Kesian betul tengok Pencacai BERSHIT ni. Ada hati pulak dia nak tengok Si Ambiga tu jadi Perdana Menteri.

Mabuk menda la gamaknya Si Nenek BERSHIT ni ek sehingga membuatkan dia berangan - angan sedemikian rupa? Umur dah tua bangka pun masih sibuk dengan dunia lagi ke? Tak sedar diri sungguh.

Hanya semata - mata kerana puak - puak BERSHIT tu didakwa berjaya mendapat sokongan dari kalangan Pencacai mereka sebelum ini mula membuatkan Si Nenek BERSHIT tu meroyan.

Kata dia, BERSHIT tu sepatutnya jadi sebuah Parti Politik berdasarkan kepada kesimpulan mudah yang dia buat sewaktu perhimpunan Haramjadah tu berlansung hujung minggu lepas.

Malah, apa yang lebih menggelikan bulu ketiak kita ialah bila Si Nenek BERSHIT tu dengan penuh keyakinan mencadangkan nama Si Ambiga tu sebagai calon Perdana Menteri Malaysia.
“Mereka pasti boleh menangi pilihan raya umum akan datang. Lihat sahaja berapa ramai peserta yang hadir pada peringkat kebangsaan dan antarabangsa, pada perhimpunan Bersih 4 hujung minggu lalu. 

“Rakyat mahukan perubahan dan Bersih telah membuktikan komitmen untuk menyediakannya,” katanya ketika ditemui di perkarangan Ibu Pejabat Polis Bukit Aman, hari ini.
Tak ke lawak namanya tu? Si Nenek BERSHIT tu ingat, mereka yang hadir dalam perhimpunan Haramjadah tu mengundi dalam satu kawasan ke? Suka - suka hati dia je nak suruh BERSHIT tu menjadi sebuah parti Politik.

Dan selama hari ini, puak - puak BERSHIT tu sendiri seringkali mendabik dada mendakwa bahawa mereka hanya sebuah pertubuhan NGO dan tidak terlibat dalam mana - mana parti Politik.

Jadi, takkan pulak Si Nenek BERSHIT tu tak tau mengenai perkara tersebut melainkan dia TERLAMPAU nyanyuk atau pun TERLALU mabuk sewaktu membuat kenyataan tersebut sebelum ini.

Tapi persoalannya, berani ke puak - puak BERSHIT tu nak sahut seruan yang dibuat oleh Pencacai Nombor Wahid diorang ni? Berani ke pemimpin - pemimpin BERSHIT tu nak bertanding dalam Pilihan Raya Umum? Kalau setakat bercakap je, baik tak payah!!!
Categories:

2 ulasan:

  1. Sukanya aku kalau Mahathir kena Penjara masok sungai buloh, nanti kena liwat kat nuar brahim

    BalasPadam
  2. Memang betul kumoulan bershit ni bukan mengundi kat satu kawasan pilihanraya tetapi sebagai seorang yang waras tidak kah kita mengambilkira sambutan puak2 mata sepet dajal ni sebagai pengukur bahawa kerajaan pimpinan Najib semakin tidak popular. Kita masih belum pasti lagi penolakan kaum melayu dan bumiputra lagi kerana kereka ,asih belum menonjokan diri lagi.... takut2 nanti mereka ini hanya muncul memprotes semasa PRU 14 nanti. Dikala itu nasi sudah menjadi bubur....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping