Rabu, September 30, 2015

Hah! Kan kita dah cakap yang puak - puak PKR tu memang jenis manusia yang lansung tak boleh nak dipercayai. Diorang ni memang terdiri dari kalangan manusia yang MUNAFIK belaka.

Kalau didepan, bukan main lagi diorang ni lembut lidah merayu - rayu supaya puak - puak PAS tu mengubah pendirian dan menyertai Pakatan Haprak Baru yang telah dibentuk minggu lepas.

Semuanya demi nak menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri sebab diorang memang terpaksa Makan Keliling. Kalau tidak, maka parti tu boleh lupakan semua hasrat diorang.

Hakikatnya semua orang tau yang PJR tu parti yang takde sokongan diperingkat akar umbi. Diorang hanya sebuah parti yang sama seperti Kerakap Atas Batu, terpaksa bergantung pada orang lain.

Kalau di Selangor, puak - puak PKR tu terpaksa bergantung kepada sokongan PAS. Tapi di Pulau Pinang, puak - puak PAS tu tak dipandang lansung oleh PKR sebab diorang ada sokongan DAPigs.

Maka sebab itulah kita tengok kenapa Anak Muda Kecoh dan Wanita PKR di Pulau Pinang tu lebih sanggup menjilat bontot, menjadi Pencacai DAPigs dan menghina PAS secara terbuka.

Kesimpulannya, puak - puak PKR tu hanya sekadar nak mempergunakan PAS demi kepentingan Politik Peribadi diorang sendiri je. Kot itu pun kalau PAS masih tak sedar diri jugak, memang tak boleh nak kata apa la. Nampak sangat PAS tu hanya Pak Angguk Saja!!!
BUTTERWORTH - Angkatan Muda Keadilan (AMK) dan Wanita PKR Pulau Pinang hari ini mendesak Timbalan Pesuruhjaya Pas negeri, Datuk Mohd Salleh Man mengosongkan jawatan Yang Dipertua (YDP) Majlis Agama Islam Pulau Pinang (MAIPP) yang disandangnya.
   
Ketua AMK Pulau Pinang, Asrol Sani Abdul Razak berkata desakan itu wajar kerana Pas tidak lagi bersama dalam pentadbiran kerajaan negeri seperti diumumkan Ketua Menteri Lim Guan Eng.
   
Beliau berkata, pengumuman ketua menteri itu jelas menunjukkan kerajaan negeri tidak mengiktiraf Pas dalam pentadbiran negeri dan Salleh yang merupakan wakil rakyat Pas harus mengosongkan jawatan YDP MAIPP.
Categories: , ,

1 ulasan:

  1. Parti Keadilan Rakyat ditubuhkan untuk membebaskan Anwar dari penjara tahun 1998 dulu, tiada agenda lain seperti membela rakyat sebagainya. Selepas Anwar dibebaskan mereka tukar pula menjadi parti untuk rakyat ini semua dilakukan demi survival politik Anwar. Mereka tiada kepakaran, tiada niat langsung untuk membela rakyat lagi pun majoriti rakyat tidak pedulikan mereka.. Jadi PAS cukuplah jangan biarkan DAP terus lembukan anda melalui PKR.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping