Selasa, Oktober 27, 2015

Akhirnya Si Tipah Koyak yang lantang bersuara memaki hamun kakitangan Jabatan Pendaftaran negara ni pun angkat 'Bendera Putih' sebab dia tau dia hanya sekadar membuang masa je.

Malah tindakan yang dilakukan semalam secara tidak lansung membuktikan bahawa Si Ketua Penipu tu BUKAN tahanan Politik. Sebaliknya dia adalah seorang Penjenayah yang telah didapati bersalah.

Jika selama hari ini, puak - puak Pakatan Haprak tu masih lagi memukul canang dan mengadu domba ke serata pelusuk dunia dengan mendakwa kononnya Si Ketua Penipu tu telah dizalimi.

Tapi hakikatnya, Si Ketua Penipu tu telah didapati bersalah oleh pihak Mahkamah kerana bertindak diluar tabiie dan meliwat Bekas Pembantu Peribadinya berdasarkan kepada bukti yang dibentangkan.

Namun akhirnya, puak - puak Pakatan Haprak tu dilihat tidak mampu untuk mengakui bahawa Si Ketua Penipu tu tetap bersalah diatas tindakan jenayah yang dilakukannya sendiri.

Bahkan mereka enggan menerima kegagalan barisan peguam mempertahankan Si Ketua Penipu tu sendiri yang menyebabkan dia meringkuk dalam penjara selama 5 tahun pada ketika ini.

Mungkin sebab itulah Si Ketua Penipu tu membuat keputusan untuk menarik balik rayuan bagi menghadiri sidang dewan yang sebelum ini mendakwa dia masih lagi berhak menjadi Ahli Parlimen.

Perkara itu telah dimaklumkan oleh Si Tipah Koyak selaku peguam kepada tiga orang Panel Hakim Mahkamah Rayuan dan ianya tidak dibantah oleh peguam yang mewakili respondan.

Tapi, apa boleh buat. Dasar orang yang Gila Kuasa ni memang payah nak terima hakikat dan mengakui kesilapan diri dia sendiri. Jadi, tak payah la puak - puak Pakatan Haprak tu nak menjaja 'Air Mata Buaya' diorang. Terima je hakikat yang Si Ketua Penipu tu seorang Peliwat!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping