Rabu, Oktober 07, 2015

Tak Cukup Sorang Badut dalam Politik di Malaysia ni!!!
Sama ada nak terima atau tidak, tapi itu la hakikatnya. Sejak akhir - akhir ini, Politik di Malaysia ni mula dilambakkan dengan 'BADUT' yang tak tau dari mana datang dan apa tujuan diorang.

Itu hari ada jugak Badut yang cuba nak jadi Hero dengan membodohkan diri dia sendiri di KLIA bila timbulnya isu berkaitan dengan kehilangan pesawat MH370 milik Malaysian Airlines.

Si Badut Teropong tu pun turut dikaitkan dengan beberapa orang pemimpin sebagai seorang Bomoh Politik yang turut terlibat dalam menentukan jatuh bangun pemimpin yang terlibat.

Kemudian ada pulak Badut yang suka pakai baju beruniform dengan hobi suka buat laporan Polis terhadap semua isu Politik semasa yang dibangkitkan. Tak kira isu apa, itu je la kerja dia.

Lepas tu ada pulak Badut yang buat kecoh sebab anak dia telah dipergunakan untuk menjadi sebahagian dari Gundik puak - puak Kafir Harbi DAPigs tu. Puas jugak dia meroyan.

Sekarang ada pulak Badut yang buat laporan Polis dan failakn saman terhadap Presiden parti sendiri. Dah diambik tindakan pun masih lagi Si Badut Betina tu nak meroyan tak tentu arah.

Dan yang paling menyakitkan hati ialah bila ada BADUT yang anggap diri dia Terlebih bijak dari orang lain sehingga menyebabkan dia KALAH dan GAGAL dalam Pilihan Raya Umum yang lalu.

Mungkin sebab Si BADUT tu TERLALU BIJAK membuatkan orang dikawasan dia tak boleh nak terima dia kot. Dan mungkin sebab itu juga la dia suka meroyan macam orang hilang akal.

Sekarang ni, Si BADUT yang anggap diri dia TERLALU BIJAK tu jugak la yang dok sibuk buat desakan terhadap orang lain dan menjadi PENGKHIANAT kepada parti yang disertainya.

Tapi yang peliknya, Si Badut Sekor ni sayang sangat dek sesetengah pihak sampai tahap tak berani diorang nak ambik tindakan. Apa istimewanya Si Badut ni selain dari dia pandai jadi Pengkhianat?

Kesimpulannya, dunia Politik di Malaysia hari ini memang cukup meriah dengan kehadiran Badut - Badut yang dapat mengiburkan rakyat. Mungkin dengan lambakan Badut ni la yang mampu menjadikan Malaysia sebagai Negara Maju menjelang 2020 nanti!!!
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping