Rabu, Oktober 07, 2015

Hebat!!! Nampak gayanya Si Wan Azizah tu tak perlu risau sebab mereka yang berkomplot untuk menggulingkan dia selaku Presiden PKR tu hanya diibaratkan sebagai 'Langau' belaka.

Kalau sebelum ini, kita ada dengar cerita kata wujudnya komplot dari beberapa pihak dikalangan pemimpin PKR yang berusaha untuk menjatuhkan Wan Azizah sebagai Presiden parti.

Kalau diikutkan pendedahan yang dibuat oleh Si Chagubard tu sebelum ini, dalang disebalik konspirasi tersebut adalah Si Menteri Besar Cap Ayam tu sendiri. Tapi perkara tu tetap dinafikan.

Itu bezanya puak - puak PKR tu dengan parti - parti lain. Biarpun pemimpin atasan mereka melakukan maksiat sekali pun, namun ahli - ahli dibawah tetap akan mempertahankan mereka.

Walaupun jika kita lihat dari satu sudut, kemungkinan wujudnya konspirasi yang dimaksudkan itu memang benar. Cuma ianya cuba diselubungi oleh puak - puak PKR tu sendiri.

Sebaliknya mereka mendakwa KONONnya pihak yang telah memfailkan petisyen bantahan terhadap pembentukan tergesa - gesa Pakatan Haprak Baru tu hanya sekadar 'Langau' semata - mata.

Perkara tersebut telah ditegaskan oleh Ahli Parlimen Kuala Langat yang sebelum ini bukan main lantang lagi mahu menyingkirkan Si Khalid Ibrahim melalui agenda perlaksanaan Langkah Kajang.

Kata Si Ahli Parlimen Kuala Langat tu, mesyuarat khas yang dijadualkan pada 11 Oktober ini adalah mesyuarat biasa bagi membincangkan penjelasan lanjut mengenai pembentukan tersebut.
“Mesyuarat itu hanya untuk menjelaskan berkenaan kedudukan dan kerusi dalam Pakatan Harapan, tidak lebih dari itu,” kata ahli PKR itu ketika dihubungi The Rakyat Post hari ini.

Mengulas berkenaan petisyen yang kini sudah heboh diperkatakan, Abdullah berkata bahawa perkara itu hanyalah satu masalah kecil.


Lojiknya Ahli Jawatankuasa ada 72 orang, yang tanda tangan cuma 25 orang... tidak ada apalah... itu macam langau sahaja,” katanya.
Nah! Nampak sangat la yang dalam PKR ni memang takde ruang terbuka untuk ahli - ahli nak menyuarakan pandangan mereka sendiri tanpa dilabelkan dengan gelaran sedemikian rupa.

Itu membuktikan bahawa puak - puak PKR ni bukan sahaja JUMUD, tetapi mereka juga tidak memberikan Hak Kebebasan Bersuara dikalangan ahli untuk mempersoalkan tindakan songsang pemimpin atasan. Kebebasan Bersuara hanya ditong-sampahkan!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping