Rabu, Oktober 14, 2015

Pendedahan yang dibuat semalam berhubung dengan seorang Ahli DAPigs yang pergi bercuti bersama - sama kekasihnya, masih tiada sebarang respon yang diterima dari mereka yang terlibat.

Mungkin dia tengah 'seronok' bercuti kot. Maka sebab itulah tiada sebarang respon yang diberikan setakat hari ini. Namun, pendedahan itu tetap membangkitkan persoalan dikalangan rakyat.


Sekiranya pendedahan yang dibuat itu benar, maka memang sah la puak - puak DAPigs ni Anti Islam. Atau, setidak - tidaknya mereka mempraktikkan Islam Liberal dikalangan ahli - ahlinya.

Kalau sebelum ini pun, dah ada dah seorang Ahli DAPigs yang pernah kantoi dengan suami orang apabila gambar 'Aksi Panas' kemesraan diantara mereka disiarkan didalam laman media sosial.

Panas jugak Si Ahli DAPigs dan salah seorang pemimpin DAPigs tu dibuatnya. Puas jugak la diorang nak menafikan pendedahan yang dibuat sampai terpaksa mengugut nak ambik tindakan.

Tapi kemudian, takde jugak sebarang tindakan undang - undang yang diambil oleh mereka yang terlibat terhadap pihak yang mendedahkan 'Aksi Manja' mereka didalam laman media sosial tu.

Kalau tengok pada gaya Si Ahli DAPigs tu, memang nampak sangat la yang dia mempraktikkan amalam Islam Liberal melalui penampilan dan juga pakaian yang dia pamerkan.

Mungkin jejak langkah itu yang menjadi ikutan sorang lagi Ahli DAPigs tu kot. Bahkan sebelum ini pun, kita ada juga dengar cerita Ahli DAPigs tu dengan seorang lagi pemimpin Pakatan.

Walaupun pemakaian Si Ahli DAPigs yang sedang hangat bercinta dan bercuti dengan kekasih dia di Pulau Lombok tu lain dari Ahli DAPigs yang pernah kantoi sebelum ini, itu tidak membatasi amalan Liberal mereka. Dan perkara itu yang kita kesalkan!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping