Sabtu, Oktober 03, 2015

Huh! Tak habis lagi dengan kes kontroversi berkaitan dengan Si Nyonya Kok ni rupanya. Katanya kes tu masih lagi dalam mahkamah dan menunggu tarikh yang sesuai untuk ianya diselesaikan.

Ini satu lagi contoh pemimpin DAPigs yang hanya menggunakan Kepala Lutut apabila dia buat sebarang tindakan. Penyudahnya, dia hanya mampu untuk memalukan diri dia sendiri je.

Sama la macam Si ADUN DAP yang buat Pusingan U dan kata dia nak tangguhkan tindakan perundangan terhadap Jabatan Agama Islam tu jugak la. Kalau bercakap, bukan main lantang lagi.

Mau bergegar pentas dibuatnya. Tapi bila bab nak ambik tindakan, didesak dan dicabar supaya dia memfailkan saman tersebut, terus dia jadi ketar kepala lutut. Kecut buah kerandut dibuatnya.

(Artikel Berkaitan: Pun Cap Ayam Jugak Rupanya!!!)

Itu membuktikan bahawa pemimpin - pemimpin dikalangan puak - puak DAPigs ni hanya sekadar pandai bercakap je. Tapi diorang ni takde keberanian untuk mengambil tindakan. Setakat menghasut dan menabur fitnah je yang diorang mampu. Buat GEMPAK je lebih!!!
KUALA LUMPUR: Mahkamah Sesyen di sini menetapkan 7 Disember untuk sebutan semula kes Naib Pengerusi DAP, Teresa Kok Suh Sim yang didakwa mengikut Akta Hasutan 1948 berhubung video klip yang disiarkannya bersempena Tahun Baharu Cina, tahun lepas.

Hakim Nor Sharidah Awang menetapkan tarikh itu selepas Timbalan Pendakwa Raya Hamdan Hamzah memaklumkan pihaknya sedang menunggu keputusan kes hasutan yang dihadapi seorang pensyarah yang dirujuk ke Mahkamah Persekutuan.

"Alasan lain ialah rayuan Kok untuk memindahkan kesnya ke Mahkamah Tinggi juga belum selesai, jadi kita perlu menunggu kedua-dua keputusan itu terlebih dahulu," katanya. Hari ini ditetapkan untuk sebutan kes.


Pada 6 Mei tahun lepas, Kok yang juga Anggota Parlimen Seputeh mengaku tidak bersalah di Mahkamah Sesyen di sini atas pertuduhan menerbitkan satu klip video menghasut bertajuk Teresa Kok ONEderful Malaysia CNY 2014 yang disiarkan bersempena Tahun Baharu Cina pada Februari 2014.
Categories: ,

3 ulasan:

  1. kes moggolia pun tak habis lagi ada saja isunya
    jangan lupa ya

    BalasPadam
  2. Kes liwat pon x hbs lg. Jgn lupa ya

    BalasPadam
  3. Kes Mongolia hanya satu cerita dongeng mcm cerita 'Cicakman'. Org lain punya affair, org lain bunuh, orang lain jd mangsa. Bukan mcm kes liwat, ada air mani dlm jubur mangsa, sahih & dibuktikan

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping