Sabtu, November 21, 2015

Hahaha!!! Berguling - guling dibuatnya bila membaca alasan Si Tipah Koyak ni. Memang nampak sangat yang Si Tipah Koyak ni BODOH nak MAMPOS!!! Bagi alasan bertaraf LONGKANG.

Tak heran la kenapa Si Tipah Koyak tu sering kali tidak menjadi pilihan utama untuk mewakili mana - mana pihak di mahkamah. Sebab Si Tipah Koyak tu suka bagi alasan yang BODOH.

Demi kerana nak membela tindakan BODOH nak mampus yang dilakukan oleh Si Nurul Izzah tu semalam, Si Tipah Koyak tu sampai sanggup mem-BODOH-kan diri dia secara terbuka.

Kata Si Tipah Koyak, tindakan pemimpin UMNO yang mempertikaikan pertemuan diantara Si Nurul Izzah dengan Puteri Kiram tu sebelum ini membayangkan sifat hipokrit mereka kepada umum.

Malah sebaliknya, Si Tipah Koyak tu mempersoalkan kenapa pemimpin UMNO sebelum ini tidak mempertikaikan pertemuan diantara Datuk Seri Najib dan Presiden Israel, Benjamin Netanyahu.
Ahli Majlis Pimpinan Pusat PKR, Latheefa Koya berkata, pemimpin UMNO sebaliknya hanya diam membisu apabila Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak berjumpa dan berjabat tangan dengan Perdana Menteri Israel, Benjamin Netanyahu, lapor FMT.
Kan nampak BODOH-nya Si Tipah Koyak ni? Benda seperti itu pun dia tak boleh nak beza ke? Takkan la Si Tipah Koyak tu terlalu BODOH sampai tak boleh nak beza diantara 'Bertembung' dan 'Berjumpa' secara rasmi?

Realitinya, pertemuan diantara Datuk Seri Najib dan Netanyahu itu berlaku ketika mereka 'Bertembung' didalam satu majlis. Sebaliknya, Si Nurul Izzah tu memang berjumpa dengan Puteri Kiram tu secara rasmi.

Malah Si Nurul Izzah tu bukan sahaja 'Berjumpa' dan 'Bergambar' dengan Puteri Kiram tu. Tapi dia siap makan bersama sambil bergelak ketawa!!! Takkan itu pun Si Tipah Koyak tu tak nampak?

Kot ye pun Si Tipah Koyak tu cuba nak tegakkan benang yang basah, jangan la sampai dia nak tunjuk sangat ke-BODOH-an diri dia sendiri depan khalayak ramai. Kalau dia BODOH, jangan dia ingat orang lain pun sama BODOH macam dia pulak!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping