Isnin, Disember 14, 2015

Adat seorang Barua. Bila depan tuan dia, dia berani la berkokok dan bersuara mengehentam orang lain demi memenuhi kehendak dan kemahuan tuan dia. Tu semua kerja membodek namanya.

Selain itu, apa yang dia buat hanya sekadar nak menjaga kepentingan Politik Peribadi dia sendiri. Maka sebab tu dia berani berlagak sombong dan menonjolkan keangkuhan dia secara terbuka.

Hakikatnya, apa yang dilakukan oleh Si Mat Sabu ni memang sebijik macam apa yang diperkatakan oleh anak Si Nik Aziz tu sebelum ini. Dia hanya sekadar nak meraih sokongan Simpati Murahan.

Realitinya, Si Mat Sabu tu dah ketandusan idea untuk menyerang PAS dan mendapatkan sokongan dari kalangan ahli - ahli PAS untuk menyokong parti baru yang telah ditubuhkan sebelum ini.

Jadi, untuk mengembalikan nama parti yang dipimpin agar menjadi bahan bualan hangat dikalangan rakyat, maka terpaksa la Si Mat Sabu tu menggunakan taktik Politik Longkang sedemikian rupa.

Dan dalam masa yang sama, taktik yang digunakan itu mampu untuk menaikkan kembali nama dia agar terus kekal relevan didalam arus pentas Politik semasa di Malaysia pada ketika ini.

Walhal Si Mat Sabu tu sendiri sedia maklum bahawa dia juga sama spesis je dengan Si Ketua Penipu yang sedang meringkuk dalam penjara atas tuduhan Meliwat bekas pembantu peribadi dia.

Mereka berdua sekarang boleh diklasifikasikan sebagai Generasi Dinosaur yang sudah kian pupus dalam arus Politik Perdana. Sudah tiba masanya tempat mereka digantikan dengan orang lain.

Dengar nama pun orang dah makin muak dan menyampah. Cari la cara apa sekali pun, tapi mereka tetap tidak mampu menggunakan taktik Longkang demi untuk meraih sokongan Simpati Murahan.

Jadi, jangan heran sangat la kenapa Si Mat Sabu tu tetap enggan menarik balik dakwaan yang dibuat terhadap PAS sebelum ini berhubung diresapi fahamam ISIS. Sebab hanya itu je taktik dia dapat mencari 'Publisiti Murahan' demi untuk menaikkan nama dia sendiri!!!
Categories: ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping