Rabu, Disember 30, 2015

Hahaha!!! Tau pulak puak - puak PKR ni nak meroyan tak tentu arah bila mereka didakwa sebagai 'BACUL' kerana takut nak menyatakan pendirian parti secara terbuka terhadap DAPigs.

Jika sebelum ini, PAS Kuala Kangsar meluahkan rasa kecewa mereka dalam satu kenyataan terhadap tindakan PKR yang hanya berdiam diri dengan desakan yang dibuat DAPigs baru - baru ini.

Yang DiPertua PAS Kuala Kangsar menyatakan, sikap PKR itu menimbulkan pelbagai tanda tanya dan membangkitkan persoalan sama ada parti itu menyokong kenyataan yang dibuat oleh DAPigs.
“Kami kesal kerana tiada sebarang kenyataan rasmi dari rakan tahaluf (kerjasama) kami, PKR Perak terhadap kenyataan DAP Perak tersebut. Adakah PKR Perak juga bersetuju dengan kenyataan sedemikian?" Soal Dr Raja Ahmad. - seterusnya...
Tampil menjawab persoalan yang dibangkitkan oleh YDP PAS Kuala Kangsar tu, pemimpin PKR Perak membuat dakwaan, parti itu hanya sekadar 'Bermain Politik' di media semata - mata.

Pemimpin PKR tu mengingatkan PAS supaya tidak bermain politik di sebaliknya kritikan DAPigs Perak terhadap kerajaan kerana menyekat dua atlet Israel ke kejohanan luncur angin di Langkawi.
"Apa pun kena tanya MPN negeri dulu, jangan main surat khabar saja, eloklah bertanya kalau nak cari kebenaran. Kita tak buat kenyataan saja, umum mengetahui pendirian kami dalam hal ini (Israel) cukup jelas dari mula.
"Ini pendirian ummah, bukan pendirian Pas Perak saja tak bersetuju (dengan kritikan DAP), tak benar (dakwaan Pas Kuala Kangsar) kita bersetuju dengan pendirian DAP itu," katanya kepada Sinar Online, hari ini.
Heh! Bila orang dah jolok baru dia nak jawab. Nampak sangat la PKR ni hanya setakat nak ambik jalan mudah dengan hanya mendiamkan diri. Hakikatnya, dia takut kalau nak komen lebih - lebih.

Nak pulak apabila isu tu bukan sahaja melibatkan DAPigs, tetapi turut membabitkan Rejim Zionist yang selama ini dikatakan mempunyai hubungan rapat dengan kepimpinan PKR Pusat. Mungkin sebab itu PKR TAKUT nak keluarkan sebarang kenyataan!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping