Rabu, Disember 30, 2015

Hehehe!!! Payah kalau bercakap dengan orang yang suka guna logik kepala lutut untuk berfikir. Biar pun dia seorang yang mendapat kelulusan dari Universiti terkemuka didunia. Mental, ZERO!!!

Mungkin bagi orang seperti Si Rafizi ni tidak sedar bahawa dia adalah ‘Pelawak’ paling popular dalam dunia politik tanah air. Bukannya Ahmad Maslan seperti yang diperkatakan sedemikian.

Dia mungkin tidak sedar bahawa dunia tidak berhenti mentertawakan dia sehingga sekarang apabila sekian lama tuduhan yang dibuat akhirnya memakan dirinya sendiri secara terbuka.

Antara lain ialah mengenai cincin yang didakwa milik Datin Paduka Seri Rosmah Mansor yang erakhir dengan kenyataan dari mulutnya sendiri yang berbunyi ‘hanya sekadar bergurau’.

Rafizi juga ditertawakan sehingga sekarang apabila membuat analisis separa mentah dengan mendakwa nak turunkan harga barang, maka kita kena turunkan harga minyak terlebih dahulu.

Malangnya, bila harga minyak turun, analisis yang dibuat oleh Si Rafizi tu tak menjadi kenyataan. Sebaliknya, ianya hanya memalukan diri dia sendiri dengan satu pembohongan besar.

Itu belum kita cerita lagi pasal agenda 'Langkah Kajang' yang direncanakan sebelum ini bagi menyingkirkan Khalid Ibrahim dan digantikan dengan Wan Azizah. Pun Si Rafizi tu GAGAL.

Sebaliknya, idea yang Si Rafizi tu anggap 'Bernas' akhirnya menyebabkan Pakatan Haramjadah tu berpecah belah seterusnya mencetuskan perbalahan diantara PAS dan DAPigs.

Sampai ke hari ini, detik hitam yang dialami oleh Si Rafizi tu menjadi bahan ketawa dikalangan anak - anak muda. Seorang yang dianggap GENIUS akhirnya menjadi 'Pelawak Pondan'.

Sekarang dia nak bercerita pasal isu dua kerja? Mungkin Si Rafizi tu perlu buat 'Kerja Rumah' dulu sebelum nak bersuara. Takut nanti, apa yang dia perkatakan akan menjadi bahan lawak jenaka. Atau mungkin Si Rafizi tu boleh ganti Si Mahfuz Bean pulak lepas ni!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Dia sudah biasa jelen lidah dengan abang Non bila depa berjumpa.steady lah sotong Pandan ni.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping