Ahad, Disember 13, 2015

Hah! Pelikkan? Cuba kalau media yang didakwa Pro UMNO yang buat laporan tu. Dah tentu - tentu puak - puak Haramjadah ni akan ambik tindakan tegas dan memfailkan saman terhadap mereka.

Tapi kalau media yang Pro kepada mereka, kenapa pulak ianya hanya disapu ke bawah karpet? Kenapa diorang tak ambik tindakan agar pihak yang tersalah buat laporan tu mintak maaf?

Satu kenyataan yang dibuat sebelum ini, Timbalan Presiden PAN, Si Din Pudu tu mendakwa KONONnya dakwaan yang dibuat oleh Si Mat Sabu mengenai ISIS tidak hanya ditujukan kepada PAS.
"Minta semua pihak berwaspada. Apa yang dimaksudkan (Mat Sabu) merujuk semua pihak," kata Salahuddin dalam sidang media di ibu pejabat AMANAH di ibu negara sebentar tadi.
Dalam erti kata lainnya, Si Din Pudu tu nak buat dakwaan KONONnya pemimpin PAS yang panas punggung dengan kritikan Si Mat Sabu tu semuanya mudah sangat melatah dan Songeh.

Kiranya, kenyataan yang dibuat oleh Si Din Pudu tu boleh dianggap sebagai satu langkah untuk menutup kemaluan Si Mat Sabu tu semata - mata dan hanya sekadar nak memalukan PAS.

Tapi hakikatnya sebelum ini, memang ramai dikalangan pemimpin PAS yang tampil mempertahankan parti dari tuduhan liar yang dilemparkan oleh Si Mat Sabu tu secara terbuka.

Ada yang kata Si Mat Sabu tu ketandusan idea. Ada jugak yang mendakwa Si Mat Sabu tu sekarang ni berada dalam keadaan terdesak. Tak kurang juga mereka yang kata Si Mat Sabu tu cuba cari Publisiti Murahan.

Namun apa yang jelas, tindakan Si Din Pudu tu cuba nak menafikan dakwaan yang dibuat oleh Si Mat Sabu terhadap PAS tu hanya sekadar cubaan untuk tegakkan benang basah Si Mat Sabu tu je.

Bagaimana mungkin kenyataan Si Mat Sabu tu ditujukan kepada semua pihak sedangkan dalam artkel yang disiarkan melalui The Malaysian Insider tu terang - terangan tulis nama PAS?

Jika kenyataan itu ditujukan kepada semua gerakan Islam, takkan la pengarang tu BODOH sangat nak tulis PAS. Kot ye pun Si Din Pudu tu nak 'Cover' kemaluan Si Mat Sabu tu, jangan la sampai tahap dia nak mem-BODOH-kan diri dia sendiri!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Din ni memang bodoh pon....masa dlm pas dia merasa juga jadi ahli parlimen.Ni masok PAN jadi tukang cebok Mat Sabutoh.Sama je dgn Mat Sabutoh..masa dlm PAS lah jd ahli Parlimen.Lo ni buat OAN lak..jd tukang cebok LGE.

    BalasPadam
  2. Asalnya PAS suka buat kenyataan sebegini. Bila ada yg keluar jadi PAN style nya sama juga. Memutarbelitkan kenyataan sebelum ini. Dua dua PAS PAN hampas

    BalasPadam
  3. Asalnya PAS suka buat kenyataan sebegini. Bila ada yg keluar jadi PAN style nya sama juga. Memutarbelitkan kenyataan sebelum ini. Dua dua PAS PAN hampas

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping