Jumaat, Disember 18, 2015

Hehehe!!! Dek kerana kehangatan isu berkaitan dengan kerjasama UMNO dan PAS mula menjadi topik perbualan hangat sepanjang minggu ini, ramai Macai - Macai Pakatan yang meroyan.

Bagi mereka yang selama ini menjadi 'Pentaksub' dan 'Pengampu' bontot puak - puak DAPigs tu, sudah pasti gambar yang tersebar sejak semalam menjadi 'Cacing Naik Ke Mata' mereka.

Ada yang tak senang duduk dibuatnya bila gambar dua tokoh pemimpin dari dua parti yang didominasikan orang Melayu itu mula tersebar luas dan menjadi Viral dalam laman media sosial.

Ramai la yang bagi persepsi Negatif terhadap gambar yang tersebar. Ada yang menganggap ianya hanya sekadar satu 'Lakonan' dan 'Sandiwara' dua orang pemimpin itu semata - mata.

Kata mereka, dua orang pemimpin tu sekarang ni sedang dalam keadaan 'Terdesak' sehingga terpaksa menggunakan idea 'Basi' untuk menaikkan nama mereka dalam persada Politik tempatan.
Kononnya bagi mereka, tindakan yang dilakukan oleh dua orang pemimpin yang sanggup duduk diatas satu pentas demi perpaduan Umat Islam tu hanya setakat nak cari 'Publisiti Murahan'.

Mereka kata, kedua - dua tokoh pemimpin itu kini sedang menghadapi isu berkaitan dengan kepimpinan masing - masing apabila kredibiliti mereka mula menjadi persoalan dikalangan ahli.

Namun, walau apa pun dakwaan yang dibuat, walau apa pun spekulasi yang diluahkan oleh Macai - Macai Pakatan Haprak tu, apa yang pasti tindakan kedua - dua orang pemimpin itu wajar diberi pujian.

Setidak - tidaknya mereka berani tampil diatas pentas yang sama secara terbuka demi menjamin perpaduan umat Islam. Bukan seperti sesetengah pihak yang bersembunyi disebalik Politik Retorik yang mempergunakan rakyat demi kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri!!!
Categories:

1 ulasan:

  1. Apabila ummah bersatu memang PAKATAN HARAM akan demam kepialu terketar-ketar, dan mula mengeluarkan kenyataan negatif. Teruskan Tuan Guru dan PM Najib, ada kemungkinan berbincang hukum hudud di Semenanjung. Allahuakbar.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping