Jumaat, Disember 18, 2015

Kamon la Azmin!!! Mana hilangnya kejantanan Si Menteri Besar Selangor ni? Takkan nak buat gerakan besar - besaran untuk mencari 'Buah Kerandut' dia yang hilang baru dia berani ambik tindakan.

Kalau setakat bercakap dan buat dakwaan kata Si Chagubard tu menabur fitnah serta menuduh Si Chagubard tu sebagai 'Macai UMNO' je tak guna. Tak mendatangkan sebarang faedah lansung.

Takkan Si Menteri Besar Selangor tu TAKUT nak ambik tindakan undang - undang terhadap tuduhan yang dibuat oleh Si Chagubard tu? Kalau dia rasa dia betul, kenapa dia nak takut?

Dalam kenyataan hari ini, Si Menteri Besar Selangor tu sekali lagi mendakwa tuduhan yang dibuat oleh Si Chagubard tu hanya sekadar Fitnah semata - mata. KONONnya Si Chagubard tu jadi 'Macai UMNO'.
Jadi pencacai UMNO, itulah sebab dia,” katanya Menteri Besar Selangor itu di Shah Alam, Khamis ketika diminta mengulas pendedahan ahli PKR seumur hidup, Badrul Hisham yang juga Penyelaras Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM),

Ada ke nak percaya dengan orang macam tu? bukti dia ada? Saya dah sebut banyak kali cakap, yang ulang banyak kali tu kenapa?


“Semua proses perolehan di negeri Selangor ini, sejak 2008 kita buat secara tender terbuka,” katanya sambil mengingatkan CheguBard jangan membuat fitnah.
Nampak sangat kenyataan yang dibuat oleh Si Azmin tu membuktikan yang dia benar - benar TAKUT nak ambik tindakan terhadap pendedahan yang dibuat oleh Si Chagubard tu.

Waima dia ulang SEJUTA kali pun penafian terhadap tuduhan yang dilemparkan oleh Si Chagubard tu sebelum ini, tak de orang yang nak percaya selagi dia tak ambik tindakan yang sewajarnya.

Memang ketinggalan zaman betul la Si Azmin ni. Tak pelik la kenapa dia sebelum ini dilabelkan sebagai Menteri Besar Cap Ayam. Rupanya, memang betul - betul Ayam!!! Tak berani dia nak ambik tindakan saman terhadap orang yang 
Categories: ,

1 ulasan:

  1. ha ha Kaki fitnah no satu, Ular pakai songkok kena fitnah geng sendiri, PADAN MUKA PADAN MUKA PADAN MUKA

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping