Jumaat, Disember 18, 2015

Huh! Macam - macam jenis manusia ada kat atas dunia sekarang ni ek. Yang jadi 'Ostazah' pun ada macam - macam jenis rupanya. Itu membuktikan tak semua 'Ostazah' tu sama belaka.

Tapi percaya la. Kalau yang perangai Haramjadah macam ni memang tak layak digelarkan sebagai Ostazah. Cuma nama gelaran tu saja tak membuatkan dia faham tentang 'Ilmu Agama'.

Dan zaman sekarang ni, memang ramai yang pakai gelaran 'Ostazah' ni hanya nak tunjuk yang diorang ni 'Alim' dan 'Warak'. Tapi hakikatnya, perangai Haramjadah mengalahkan Yahudi.

Yang sampai tahap nak memporak-perandakan rumah tangga orang ni pasal apa? Dah takde kerja lain ke yang dia nak buat? Kot ye pun dah 'GATAL' sangat, jangan la sampai tahap memalukan diri sendiri.

Tapi, sebelum korang baca cerita selanjutnya, elok korang baca dulu cerita pasal 'Ostazah' pakai skirt pendek yang sebelum ini lantang mempertikaikan mengenai satu seminar anjuran UiTM.


Kononnya, Ostazah pakai skirt pendek tu ingat dia jauh lebih bijak dari orang lain. Tapi dia lupa, kenyataan yang dia buat tu hanya sekadar membuktikan yang dia 'Jahil' dalam ilmu agama.

Dek kerana taksub sangat menjadi Pencacai kepada puak - puak Kafir Harbi DAPigs tu membuatkan Ostazah pakai skirt pendek tu pendek akal. Tu pasal la dia mudah sangat buat hukum walaupun ianya membodohkan diri dia sendiri!!!
PETALING JAYA: Seorang wanita iaitu Maslinda Yusof, 41, yang juga bekas isteri kepada dramatis 80-an iaitu Zainol MacWilson mendedahkan punca sebenar perceraian mereka adalah disebabkan gangguan daripada seorang wanita bergelar ustazah.

Maslinda berkata ustazah berkenaan bukan sahaja masih bersuami, malah tergamak untuk merosakkan rumah tangga orang lain.

"Inilah agaknya contoh syaitan bertopengkan manusia. Seorang suri rumah tangga, isteri juga ibu kepada dua orang anak. Juga seorang ustazah yang selayaknya dihormati tetapi sebaliknya bagi ustazah yang saya maksudkan ini, melayan suami orang sehingga rumah tangga saya yang dibina 22 tahun hancur berkecai.


"Saya tidak meletakkan 100% kesalahan kepada ustazah ni saja sebab saya tahu bekas suami saya pun gatal orangnya tapi saya tidak sangka dan tidak faham perempuan yang bergelar ustazah yang mengajar kita ke jalan Allah boleh berperangai begini," kata Maslinda.
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping