Jumaat, Januari 01, 2016

Hehehe!!! Dek kerana parti kesayangan dia dilanda 'Kontroversi' ekoran bantahan yang dibuat terhadap tindakan Kerajaan menyekat dua atlet Israel membuatkan Ostazah Jadian DAPigs ni hilang akal.

Mungkin kerana sebelum ini cubaan yang dibuat oleh puak Pengampu dan Pentaksub DAPigs tu tak berjaya mengubah pandangan, maka terpaksa la Ostazah Jadian DAPigs ni tampil ke depan.

Dan mungkin bagi Ostazah Jadian DAPigs ni, isu berkaitan dengan sokongan partinya terhadap dua orang atlet Israel itu mampu untuk memberikan dia peluang meraih Publisiti Murahan.

Mungkin sebab itulah Ostazah Jadian DAPigs ni hari ini tampil mendesak agar pihak Kerajaan tidak bersikap Dwi-Standard dalam isu larangan kepada atlet dari Negara luar untuk memasuki Negara.
PETALING JAYA : Kerajaan tidak sepatutnya mengamalkan sikap ‘double standard’ berhubung larangan kepada dua atlet dari Israel menyertai satu pertandingan sukan di negara ini.
Ahli Majlis Eksekutif DAPSY, Dyana Sofya Mohd Daud berpendapat, Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin seharusnya melakukan larangan yang sama terhadap Myanmar yang terang-terang melakukan genosid terhadap umat Islam negara itu tanpa tindakan dari kerajaan mereka.
“Tindakan penyekatan sukan ini pernah dilakukan oleh negara-negara dan badan-badan antarabangsa yang lain sebelum ini dan bukannya perkara baru.
“Ini bukan lagi isu agama, tetapi isu kemanusiaan. Walau nampak tidak adil pada atlet mereka, tetapi ini adalah antara langkah untuk menghantar mesej jelas kepada pemimpin mereka berdasarkan adat amalan antarabangsa,” katanya.
Jika dilihat dari satu sudut, jelas kenyataan yang dibuat oleh Ostazah Jadian DAPigs tu menyokong bantahan yang dibuat oleh pemimpin DAPigs terhadap pihak Kerajaan sebelum ini.

Bahkan kenyataan Ostazah Jadian DAPigs itu juga hanya dilihat sebagai satu cubaan untuk menegakkan 'Benang Basah' terhadap tindakan yang dilakukan oleh kepimpinan partinya sendiri.

Cuma Si Ostazah Jadian DAPigs tu tak menyatakan sokongan tersebut secara terbuka. Sebaliknya dia menggunakan agenda 'Isu Kemanusiaan' sebagai alasan untuk mengukuhkan sokongan tersebut.

Pusing la kot mana sekali pun. Apa yang pasti, kepimpinan DAPigs tu rata - rata menyokong kenyataan yang dibuat oleh pemimpin mereka sebelum ini. Diorang memang secara diam - diam jadi Barua Yahudi selepas dapat habuan seperti yang didedahkan sebelum ini!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Dia akan tetap sokong Dap. Rupa dia pun tak macam melayu dah. Pendapatannya datang dari wang haram suapan Dap.

    BalasPadam
  2. Mgkin terpaksa menyalak demi parti...
    Sekadar hamba abdi dlm puak dapigs yg mendaulatkan tokong keturunan maharaja limbabi.

    BalasPadam
  3. Hidayah..Asas keimanan budak perempuan ini dikasihani.Salah emak bapa...Pilih dalalah dari Iman.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping