Rabu, Disember 16, 2015

Tak payah la kita nak marah sangat dengan Si Gundik Kit Siang ni. Dah dia memang 'JAHIL' dalam bab Ilmu Al-Qur'an bila dia mempertikaikan program di UiTM, kita nak buat macam mana.

Lagi pun, kita bukan tak tau kiblat dia ke arah mana. Jadi, tak heran sangat jika dia berani tampil mempersoalkan mengenai program yang membangkitkan kesedaran dikalangan umat Islam.

Sebelum ini, Si Gundik Kit Siang tu secara terbuka mempersoalkan kewajaran pihak UiTM menganjurkan program berbentuk seminar mengenai ancaman Kristianisasi terhadap Umat Islam.

Walaupun dia sendiri tidak menghadiri program tersebut, tetapi nampak gayanya Si Gundik Kit Siang tu masih tetap mahu menjadikan isu itu sebagai satu bahan jajaan Politik Murahan.
“SAYA tertanya-tanya apakah logik pihak UiTM menganjurkan satu seminar antikristianisasi Sabtu lalu. Adakah cara untuk menguatkan akidah umat Islam adalah dengan memburuk-burukan agama lain? 
"Mengapa tiada apa-apa tindakan diambil ke atas mereka yang menganjurkan seminar berbaur provokasi keagamaan pada tahun lepas dan pada kali ini?”, soalnya.
Apa yang jelas, kenyataan Si Gundik Kit Siang tu tidak merujuk kepada ajaran yang termaktub didalam Al-Qur'an yang secara jelasnya telah menerangkan bahawa ancaman Kristianisasi ini wujud.

Mungkin Si Gundik Kit Siang tu lupa bahawa didalam Al-Qur'an pun ada menyebut mengenai perkara tersebut yang jelas menerangkan ancaman puak - puak Kristian seperti ayat dibawah:
"Sesungguhnya Yahudi dan Kristian tidak akan redho dengan kamu selama-lamanya sehinggalah kamu menurut cara hidup mereka. Katakanlah 'sesungguhnya petunjuk ALLAH itulah petunjuk yang benar'. Dan sesungguhnya jika kamu memilih untuk mengikuti kemahuan Yahudi dan Kristian ini setelah datang kepada kamu 'ilmu (Al Quran), maka ALLAH tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu". - Al-Baqarah, ayat 120.
Persoalannya, apakah tujuan Si Gundik Kit Siang tu mempertikaikan program anjuran UiTM tu? Adakah dia cuba nak menjadi Ostazah Jadian seperti mana yang telah dilakukan oleh beberapa orang sebelum ini?

Atau, adakah Si Gundik Kit Siang tu hanya sekadar nak mencari Publisiti Murahan dengan mempertikaikan isu tersebut hanya semata - mata kerana nama dia semakin hari semakin dilupakan oleh orang ramai?

Sekiranya Si Gundik Kit Siang tu hanya mendambakan perhatian demi untuk memenuhi kehendak Politik Peribadi parti yang disertainya, jangan la sampai akidah dia sendiri pun nak dipesongkan jugak. Cukup la dia sorang je jahil dalam bab agama. Jangan diheret orang lain sekali!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. Dia ni cuma orang suruhan.
    Benda yang dia cakap cuma benda yang Lim Kit Siang suruh. Makanya dalam blog Lim Kit Siang pun keluar lebih kurang.

    Kutuk habis-habisan, biar dia menyesal jadi kuli Kit Siang.

    Yang gambar mesra dengan cina anak tiri Khir Johari apa cerita?

    BalasPadam
  2. Dia ni + G25 akan bentuk G26. Binawe!

    BalasPadam
  3. Clitoris dia dah Sompek.tu yg meroyan sakan

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping