Selasa, Disember 15, 2015

Huh! Kalau kita lihat dari sudut, apa pentafsiran 'Anasir' yang dimaksudkan oleh Si Nik Abduh ni gamaknya ye? Adakah kenyataan dia tu merujuk kepada mna - mana pihak yang tertentu?

Kalau kita lihat kepada apa yang berlaku baru - baru ni, memang wujud anasir - anasir yang nak menjahanamkan Negara. Dan memang patut pun mereka ni dibenteras serta dihapuskan.

Nak pulak bagi pihak - pihak yang hanya sekadar berjuang demi memenuhi kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri termasuk menjaja 'Air Mata Buaya' untuk membebaskan Si Peliwat tu.

Punya la kemaruknya diorang nak membebaskan Si Ketua Penipu tu dari penjara sampai sanggup diorang bersekongkol dengan pihak yang pernah menceroboh kedaulatan Negara dan membunuh rakyat Malaysia.

Mungkin anasir - anasir seperti itulah yang hendak sama - sama dihapuskan oleh Si Nik Abduh ni melalui jalinan pintu kerjasama Politik diantara UMNO dan PAS sebagai satu gabungan.

Biarpun ada orang kata, kerjasama yang dimaksudkan oleh Si Nik Abduh tu hanya diantara Kerajaan dan Pembangkang, tetapi kerjasama itu sama sekali tidak sama seperti yang dilakukan oleh Pakatan.

PAS terbuka untuk menjadi pembangkang yang lebih efektif dan tidak hanya sekadar membuat serangan terhadap Kerajaan mengenai pelbagai isu tanpa sebarang bukti yang kukuh.

Sebaliknya, PAS mahu jadi pembangkang yang membantah ketidak-seimbangan dan menyokong bantuan yang diberikan oleh pihak Kerajaan kepada rakyat secara keseluruhannya.

Bukan la macam puak - puak Pakatan Haprak tu. Apa yang Kerajaan buat baik untuk rakyat pun diorang burukkan juga. Sebagai contoh, Bantuan Rakyat 1Malaysia. Kalau kat atas pentas, diorang dakwa BR1M ni haram. Tapi dalam masa yang sama diorang jugak yang dok mentekedarah!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping