Isnin, Disember 14, 2015

Jika semalam, Si Nurul Izzah tu meroyan tak tentu arah dengan mendakwa kononnya para perwakilan UMNO takde keberanian untuk membahaskan isu - isu sensetif sewaktu Perhimpunan Agung.

Tapi hakikatnya Si Nurul Izzah tu pun tak sedar yang puak - puak PKR sendiri pun takde menyentuh isu lain selain daripada menjaja 'Air Mata Buaya' bagi membebaskan Si Ketua Penipu tu dari penjara.

Malah sehingga tahap dia sendiri pun sanggup bersekongkol dengan musuh Negara demi menjaga kepentingan agenda Politik Peribadi dia sendiri. Bukannya dia buat untuk rakyat sangat pun.

Maka sebab itulah Pengerusi Tetap PKR Cabang Sepang melahirkan rasa kecewa apabila parti itu hanya sekadar mementingkan perjuangan untuk membebaskan seorang Peliwat semata - mata.

Ahli PKR mengkritik parti itu yang dilihat terlalu fokus kepada perjuangan untuk membebaskan Si Ketua Penipu tu sehingga lari daripada perjuangan untuk menjaga kepentingan rakyat.

Pengerusi Tetap PKR Cabang Sepang, Arffain Mohamed berkata, perjuangan yang oleh dibawa Presiden PKR pada ketika ini lebih kepada emosi dan peribadi. Bukannya bersifat kerakyatan.
“Perjuangan Wan Azizah lari dari hala tuju parti, nampak perjuangannya lebih kepada suami (Anwar), berbanding rakyat. Kita tengok dalam Kongres Nasional PKR baru-baru ini tema yang diguna ialah ‘Bebas Rakyat, Bebas Anwar’. Benda itu sepatutnya tidak boleh dijadikan tajuk utama,” katanya kepada FMT.
Selain itu, bekas Ahli Jawatankuasa (AJK) Cabang Sepang, Nasiruddin Mohamed pula berkata, sepatutnya Wan Azizah sebagai Ketua Pembangkang perlu mengetepikan isu peribadi.
“Sepatutnya Wan Azizah perlu membawa perjuangan bebas semua rakyat, namun Wan Azizah tidak bersalah sebaliknya kepimpinan PKR itu sendiri perlu bangkitkan benda ini.
“Wan Azizah kena bincang inilah masa terbaik, sekiranya pembangkang mahu menang dan jalan terbaik beliau perlu betulkan apa yang berlaku dalam pembangkang dan PKR.
“Malah sekiranya kemelut yang berlaku ini tidak dibuat, tidak mustahil kemelut yang berlaku dalam UMNO akan berlaku juga pada PKR,” katanya yang pernah bertanding kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Dengkil pada PRU13.
Katanya, Wan Azizah sepatutnya menumpukan usaha memperkukuh pakatan pembangkang untuk menghadapi Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14). Bukannya sibuk nak membebaskan Si Ketua Penipu tu je.

Kesimpulannya, tak perlu la Si Nurul Izzah atau puak - puak PKR sibuk sangat nak menjaga kain orang lain. Baik dia jaga kain dia sendiri. Takut nanti, kain sendiri dah terlondeh pun dia masih tak sedar diri. Habis semua kemaluan dia jugak yang terdedah!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping