Khamis, Januari 14, 2016

Hahaha!!! Kan kita dah kata dah. Memang tahap mentaliti puak - puak penyokong Si Foziah tu semuanya bertaraf Longkang je. Dalam kepala otak diorang penuh dengan sampah belaka.

Jika sebelum ini, diorang dok kecoh melalak cerita pasal isu penahanan salah seorang Pegawai PTG oleh pihak SPRM berhubung isu bauksit di Pahang yang turut dikaitkan dengan UMNO.


Walhal, pihak SPRM tu tahan bukan disebabkan mamat tu ahli UMNO. Sebaliknya, dia ditahan sebab dia kerja dengan PTG. Benda semudah itu pun puak - puak Pakatan Haprak tu tak boleh nak bezakan jugak ke?

Malah, tindakan yang dibuat oleh SPRM tu membuktikan bahawa Kerajaan telus dalam melaksanakan undang - undang untuk membasmi rasuah tanpa mengira latar belakang parti seseorang.

Takde la macam puak - puak Pakatan Haprak tu. Ada yang nak buat pendedahan mengenai penyelewengan yang dilakukan oleh pemimpin atasan dipanggil dan dipaksa "Tutup Mulut".

Sedangkan pendedahan yang dibuat melibatkan Dana Rakyat serta penyelewengan kuasa dikalangan pemimpin tertinggi parti tersebut. Itu pun diorang cuba nak sembunyikan bawah karpet.

Dan yang lebih menarik, pendedahan mengenai pembabitan seorang wakil rakyat pembangkang dikalangan puak - puak Pakatan Haprak tu dalam isu bauksit tu pun masih tidak dijawab.

Tau pulak masing - masing buat senyap, tak berjawab. Tau pulak diorang diam sebab ianya melibatkan pemimpin diorang sendiri.

Bila dah 'Terdesak' nak menjawab persoalan yang dibangkitkan, mula la Macai Pakatan Haprak ni meroyan dan menabur fitnah yang bukan - bukan.

Dah tak pasal - pasal je jadi kes Polis. Yang lebih memalukan, Macai Pakatan Haprak tu TAKUT nak dedahkan diri dia yang sebenar. Sebaliknya dia bersembunyi disebalik nama samaran.

Nampak gayanya, bukan sahaja pemimpin dikalangan puak - puak Pakatan Haprak tu sahaja yang takde Buah Kerandut. Rupa - rupanya, konco - konco diorang pun sama jugak. Semua 'Buah Kerandut' diorang dah kena kerat bagi Anjing Makan!!!

PS: Memang Betul La Orang Kata, "Pakatan dan Fitnah ni Tak Boleh Nak Dipisahkan"!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping