Jumaat, Februari 19, 2016

Heh! Kalau dah dasar Macai tu, memang tak boleh nak buat apa la ye tak. Ingatkan hebat sangat la anak muda ni jadi ADUN. Tapi rupanya mentaliti dia tak de beza dengan budak sekolah tadika.

Rasanya, budak sekolah tadika pun lagi bijak dari Si ADUN PKR ni. Pemikiran mereka rasanya jauh lebih berkembang dari seorang yang hanya sekadar pandai 'Buat Duit' dibelakang tabir.

Itu pun dia masih ada hati nak mempersoalkan mengenai isu RM 2.6 billion? Walaupun isu itu sudah diberikan penjelasan oleh Peguam Negara, tapi Si ADUN PKR ni masih tak puas hati lagi.
Sibuk la dia kompang dalam laman media sosial, menjaja kisah mengenai pemberian derma tersebut dan cuba nak disamakan dengan Perdana Menteri Israel. Tapi, kenapa Israel? Kenapa bukan Negara lain?

Sama ada dia bangga sangat dengan Israel atau sebaliknya, kita tak pasti la pulak kan. Sayang sangat dia pada Negara Israel tu gamaknya. Mungkin sebab itu dia jadikan Israel sebagai rujukan.

Kalau dia nak main cerita pasal Israel, cuba dia jelaskan mengenai isu yang ini pulak. "Timbalan Perdana Menteri Israel letak jawatan bila dia didakwa dengan skandal gangguan seksual".

Jadi, kenapa masa Si Ketua Penipu tu didakwa terlibat dengan isu skandal Liwat pada tahun 1997 oleh puak - puak DAPigs, dia tak letak jawatan? Sebaliknya dia meroyan dan desak orang turun berkempen dijalan raya?

Opps! Lupa pulak. Masa Si Ketua Penipu tu ajak orang berdemonstrasi dijalan raya, Si ADUN PKR ni tak terlibat gamaknya. Mungkin sebab itu dia tak tau. Lagi pun, baru hari ini nama dia muncul.

Oh ye! Sebelum tu, apa kata Si ADUN PKR tu tampil dan buat penjelasan mengenai penglibatan wakil rakyat Pembangkang dengan syarikat yang membekalkan perkhidmatan Lori mengangkut Bauksit di Kuantan tu. Jangan dia buat - buat tak tau pasal isu tu sudah la!!!
Categories: ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping